Xbox 360-spill

#4
400+porto er en avtale om jeg ikke får pengene tilbake på Expert.
Bare si hvilket spill du vil ha innen i morgen klokken ett så får jeg fikset det.
 
#7
<div class='quotemain'>
Codemend eller NBA Live er av interesse,
[/b]

Er det ikke litt mistenkelig at en kan selge deg et hvilket såom helst xbox 360 spill forselget? :ehm...:
[/b][/quote]
Nei fordi han har et 360 spill han kan bytte pga julegave og han har ikke maskina.
 
#8
Det stemmer, fikk et PDZ til jul, men jeg har ikke 360. Derfor tenkte jeg at jeg kunne se hvilke spill folk ville ha, og bytte PDZ inn i det spillet for så å videreselge det til en mindre pris. Og siden jeg bytter det regner jeg med at forseglingen er intakt på det nye spillet.. Derfor sier jeg at jeg kan selge hvilket som helst 360 spill med forsegling :)

Will85: Har du MSN eller noe så jeg kan kontakte deg der?
 
#9
Det stemmer, fikk et PDZ til jul, men jeg har ikke 360. Derfor tenkte jeg at jeg kunne se hvilke spill folk ville ha, og bytte PDZ inn i det spillet for så å videreselge det til en mindre pris. Og siden jeg bytter det regner jeg med at forseglingen er intakt på det nye spillet.. Derfor sier jeg at jeg kan selge hvilket som helst 360 spill med forsegling :)

Will85: Har du MSN eller noe så jeg kan kontakte deg der?
[/b]
Jepp. Egil9@hotmail.com
 
#12
Dersom Will85 ikke vil ha Kameo tar jeg det gjerne. Får lønning til uka, så ta kontakt om du vil selge det, Paynie.

Will85: Beklager at jeg lånte emnet ditt litt. Håper det er i orden :)