XBox Controller S selges!

#1
Jeg selger en XBox Controller S fordi jeg snart har 5 stykker ... :blunk:

Årsaken til salget er at jeg trodde jeg ikke fikk fiksa den til å funke godt nok etter at jeg sølte noen dråper øl på den (problemet var at A, B, X og Y, samt den svarte og hvite knappen virka noe klissete når jeg skulle trykke på dem). Jeg ble dermed fristet av å kjøpe en blå XBox Controller S fra Play-Asia, og det er dessverre for sent å avbestille. :(

Men jeg fikk åpnet den, og "vasket" den innvendig, så nå fungerer den helt utmerket. Eneste jeg har merket er at grepene kan knirke litt når man vrir på dem (mulig jeg ikke har fått skrudd fast kontrollen godt nok?), men hvor mange vrir vel på kontrollen (den sitter forøvrig godt sammen)?. En annen ting er jo at jeg måtte lage et hull i klistremerket bakpå for å kunne skru opp en skrue.

Kontrollen er selvfølgelig testet, og det er også alle knappene (jeg testet derfor et spill som tar ibruk alle knappene), og den fungerer helt utmerket.

Kontrollen er ellers lite brukt, så det er ingen sløve knapper (den er brukt som en 4-player kontroll, og det er skjeldent jeg spiller 4-player).

Kontrollen selges for 180 kroner inkludert frakt (som forøvrig er 55 kroner). Betaler du 205 kroner inkludert frakt skal jeg slenge med en «The Future of Videogames 2k4»-DVD (4 discer), en XBox-demo av FIFA 06 og en «EA trailer høsten 2005» (trailer som viser klipp fra EA-spill som kommer denne høsten) på DVD.

PS! Bor du i nærheten av Asker, og kan møte meg i Asker, så blir selvfølgelig prisen lavere (da får du alt for 150 kroner!).

---

Forøvrig, om du har PaRappa the Rapper (PlayStation, PAL eller NTSC U/C) i god stand (med cover og manual) er jeg veldig interessert i dette.
 
#2
Jeg kan også slenge med «SSX On Tour»-demo til PlayStation 2 (PAL). I tillegg kan jeg slenge med et (ganske gammelt) offisielt XBox-magasin (eller to) med demo-disc (kanskje noen samler, og mangler eksemplarer i samlingen?).

Jeg kan også være interessert i å bytte mot noe, men vil helst selge.