XBOX-Komplett Halo, Splinter Cell, Hitman, Prince Of Persia.

#1
Hei,

Jeg ønsker meg diverse spillsamlinger, derfor søker jeg til Xbox:

Halo-serien komplett.
Splinter Cell-serien komplett.
Hitman-serien komplett.
Prince Of Persia-serien komplett.

:)
 
#4
Jeg vil gjerne ha en 850 kroner inkludert porto, om du ikke har bedre ideer selv :)

(en masterchief tegning tegnet av meg følger med, blir sikkert veldig valuable når jeg blir verdenskjent og sånt)
 
#7
Sorry, Halo 3 er ikke så viktig for meg serru...Det er de 2 første, og betale så mye for dem er litt for mye for min økonomi...Beklager.
 
#8
Kan muligens selge deg Splinter Cell 1 i Classics-utgave og treern, Chaos Theory, i vanlig utgave. begge funker utmerket. :) Har også Double Agent.
 
#10
Har Halo 1 til deg jeg. La oss si 100 kroner pluss frakt? Utgaven ble kjøpt ikke lenge etter spillet ble lansert så det er liksom original cover.

Dessuten har jeg Halo 2 i Limited Collector's Edition, ubrukt Halo 2-tskjorte medfølger. Hva gir du for begge tilsammen?
 
#11
Har Halo 1 til deg jeg. La oss si 100 kroner pluss frakt? Utgaven ble kjøpt ikke lenge etter spillet ble lansert så det er liksom original cover.

Dessuten har jeg Halo 2 i Limited Collector's Edition, ubrukt Halo 2-tskjorte medfølger. Hva gir du for begge tilsammen?

Hmm, 300,- for begge (inkl. frakt). T-Skjorten kan du få beholde ;)
 
#16
350,- for alle? (Inkl. frakt) ?

Here it goes:

100,- for Halo
200,- for Halo 2
50,- for Splinter Cell
100,- for Splinter Cell: Chaos Theory

350 for alle Splinter Cell-spillene, okay. Men jeg har ikke toern, bare enern, treern og Double Agent.

Det blir 650, så tar jeg tjue kroner for frakt i og med at jeg må kjøpe jævlig med bobleposer og shit. Rapporterer tilbake når jeg har funnet alle spill og sjekket dem.

Høres det greit ut?
 
#17
Høres sikkert fint ut Revan, må bare vente litt :) No økonomi spørsmål jeg må ta med min økonomi ansvarlig først :p Jeg kommer tilbake til deg!
 
#19
Faen, den er helt svart og i størrelse medium med en logo på forsiden, "2", med lik skrift som tallet på limited edition eska.


Plain shit men den er fin. Aldri brukt.