Xbox Live Arcade uke 22

#1
Da er det endelig klart for Mad Tracks på Xbox Live Arcade! Det kommer i morgen, til en pris av 800 MS Points.

Fra pressemeldingen:

SITAT
3D racing party game Mad Tracks will be available for download beginning Wednesday, May 30, at 9:00 a.m. GMT (2:00 a.m. Pacific Time).
From the media alert just posted:

Players can race through 15 challenges consisting of nine mini-games and six different races behind the wheel of one of 12 sleek compact cars. “Mad Tracks,” from Load Inc., features 12 power-ups to keep engines revved up and players in the fast lane ahead of the competition.

“Mad Tracks” will be available worldwide (with the exception of Korea) for 800 Microsoft Points and is rated E for Everyone.

Game Features

* 15 distinct challenges (6 races & 9 mini-games) provide a full-fledged racing game experience
* 12 stackable power-ups (rockets, freezer, oil drop, EMP and more!)
* 12 sleek looking cars to choose from
* 4 player multiplayer over Xbox LIVE and 4 player local multiplayer via split screen mode
* Championship mode & Arcade mode
* 2 free gamer pictures
* Earn up to 12 Achievements and 200 Gamerscore points
[/b]




Gleder meg til å teste det, blir nok et kjøp regner jeg med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Ikke level-editor...? Mente da å ha lest at det skulle følge med. Oh well.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Mashed og Mashed: Fully Loaded har begge hvert sitt alter i mitt hjem, så om Mad Tracks er noe i nærheten av samme kvalitet blir det nok kjøp på denne karen også, gitt. Kan vel nesten si alt avhenger av hva jeg syns om demoen imorra.
 
#4
Mad Tracks minner styggmye om Trackmania, får håpe det holder samme kvaliteten. Mashed var også bra, som sagt. Dette ser ut som et helt genialt online spill, men så er det spørsmålet om jeg er villig til å skaffe meg Gold bare for dette. Noe jeg tviler på.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#5
Ok, testa demoen nå og jeg er ikke særlig imponert. Noen som har kjøpt greia som kan si om det er verdt pengene mtp andre baner og multiplayer?
 
#7
Skuffende greier, og utrolig irriterende lyd. Jeg satser på Gripshift når jeg får meg PS3.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Fullstendig søppel. Flott. :( Er ihvertfall nytt Worms-content ute, om ikke annet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Tror språkpakkene og en av banene er gratis, mens man må betale for to andre.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Så Worms bruker ikke tilfeldig genererte baner lenger? At man aldri var sikker på hvor man skulle slåss neste gang var jo noe av morroa med orginalene. :(
 
#12
I nyere spill (Armageddon og World Party) har det både vært genererte baner og ferdige maps. Nå har ikke jeg spilt Worms mer enn en gang på Xbox (det ser helt grønnjævlig ut på SD TV), men den ene gangen så banen veldig lite generert ut.

Edit: Jeg løy, startet opp Worms bare for å se nå, de banene der er vel tilfeldig som bare det? Først ser du selve banen kommer frem, så blir objektene plassert ut. Så i hvertfall tilfeldig ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Gærne Baner skuffa digert, far. Styr unna blir mitt tips.
 
#17
Uff, jeg pleier ikke være den som kritiserer prisnivå og sliktnoe, og for all del, Team 17 får ta hva de vil hvis de klarer å få noen til å betale for det, men det er likevel temmelig vulgært å forvente å selge innhold til spillet sitt på denne måten, når man får et bedre, langt mer fullverdig spill for 60-70 kroner i butikken i form av Worms World Party.