Xbox Live Arcade uke 33

#1
To familiespill denne uken på Live Arcade:

Ecco The Dolphin, 400 MS Points

SITAT
Gamers can also travel through time this Wednesday with “Ecco the Dolphin” (SEGA), a fun, whimsical update of the classic undersea exploration game featuring an online leaderboard that tracks “Best Time,” and includes enhanced graphics and sound.

* For more details on “Ecco the Dolphin”, please visit Xbox.com.
[/b]


Synes Hexic er et vanskelig spill og har i grunnen aldri fått tekken på det. Men greit tidsfordriv, kommer nok til å teste/kjøpe det. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Urk. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg syns er verst - sånne übergrelle bakgrunner rundt spillet à la Super Contra, eller den sinnsykt late løsningen med blå/sort gradient som i Ecco. >_< Ellers står jeg nok over begge titlene denne uka: Gudene veit det er mye snop like rundt svingen, Space Giraffe er for eksempel endelig ferdig med helvetesprossessen som er Microsofts sertifisering. :)


Forresten strålende at du orker å oppdatere resten av oss, Mongis. Det settes stor pris på. :)
 
#3
Når jeg fortsatt hadde 360'en min, så så jeg aldri noe til de bordene som skulle være på noen xbla spill, likegreit da jeg har sett på bilder at det er stygt som bare juling.
 
#5
E-E-Ecco the Dolphin :grine: ?

Jeg trodde faktisk jeg var trygg på 360 :(. Lurer på om jeg faktisk biter kula, som de sier på engelsk, og ser om jeg kan få overvunnet skrekken.