Xbox Live gamertags

Fjern den gamle lista mi og legg til denne her.

ZoDz-Con Remi

360 spill:

Call of Duty 2
Call of Duty 3
Crackdown
Dead or Alive 4
Dead Rising
Fear
Fusion Frenzy 2
Gears of War
Guitar Hero 2
Kameo
Lara Croft Tomb Raider: Legend
Lost Planet
Ninety nine nights
Prey
Quake 4
Ridge Racer 6
Saints Row
Table Tennis
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced warfighter
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced warfighter 2
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
Tony Hawk American Wasteland
Tony Hawk Project 8
Viva Pinata

Arcade - Kommer snart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi venter i spenning på å få lese om Live Arcade-spillene dine.
 
Jani - LleyHewitt
Guitar Hero II
Gears of War
Test Drive Unlimited
PGR3
Call of Duty 3
Dead Rising
Table Tennis
Pro Evolution Soccer 6
Tiger Woods PGA 06
Tiger Woods PGA 07
Full Auto
 
Ja, det var meg! :D

Kjøpte for en drøy uke siden. Har hatt den før også, dog, men da gikk jeg lei av spilling. Fått litt spillinteresse tilbake igjen, og måtte jo uansett kjøpt den innen september til Halo 3, så kjøpte like så greit nå. :)
 
SITAT(Jani @ 22.07.07, 16.59) 74488
Ja, det var meg! :D

Kjøpte for en drøy uke siden. Har hatt den før også, dog, men da gikk jeg lei av spilling. Fått litt spillinteresse tilbake igjen, og måtte jo uansett kjøpt den innen september til Halo 3, så kjøpte like så greit nå. :)
[/b]
Du het Chaz K ellns?

Yeti, seff gjør dere det :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Chaz / Chaz K har vel alltid vært Joni? Fordi Endre og Joni spilte alltid sammen? Iliuz og Chaz alltid på lag.
 
Chaz K er/var Joni, ja. Han kalte seg tidligere Chaz på forumet, men jeg inspirerte ham til å skifte til Joni. :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jammen faen... Vi var da flere enn fem til sammen som hadde GRAW 2? Hva har dere andre gjort? Endre og Jani fortsatt i besittelse?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jani, Joni. Ok, Chaz og Endre/Iliuz. Og er det noen som gidder å være med å spille? Bare K999 som har svart i GRAW-tråden!
 
En snill moderatorsjel der ute som gidder å redigere min liste? Fjerne Test Drive Unlimited, Table Tennis og Tiger Woods PGA 06, og legge til Forza Motorsport 2.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nei, eller Dead Rising for den saks skyld. Hvis poenget ditt er at ingen hører på meg så er det gamle nyheter - men å preike over chat mens man spiller singleplayer er sånt som Revan gjør (æsj), så vi lar det ligge, eh?