Xbox Live gamertags

Darkstorm - Soth0

Online-spill:
Guitar Hero III
Crackdown
The Darkness

En null i navnet der, altså. Er ikke så veldig mye online, med tanke på at jeg helst velger 50-tommers skjermen i stua UTEN internett i nærheten, enn den lille kassa jeg har på rommet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
... Kjøpte du Battlestar Galactica? :confused: Jaja. Hva syns du om Katamari, da? Nok gameplay for spenna?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan jo oppdatere denne med det jeg spiller ånnlajn på burken:

- Call of Duty 4
- Guitar Hero III
- Halo 3
- Gears of War
- Super Puzzle Fighter II Turbo


Sleng meg inn på lista hvis du vil spille, og kast over en invite hvis du ser meg på nett så kan det hende jeg blir med. :p

Gamertag, sier du? Fetthesten. Don't you go forgettin' that, son.
 
... Kjøpte du Battlestar Galactica? :confused: Jaja. Hva syns du om Katamari, da? Nok gameplay for spenna?
Vel, det kunne ha vært flere baner, men alt i alt så syns jeg det var verdt pengene.

Hvilket online spill er det folk spiller mest? Alt jeg finner på Katamari er enten ingen eller en som vil ha den enkleste og raskete banen for å bli fort ferdig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vel, det kunne ha vært flere baner, men alt i alt så syns jeg det var verdt pengene.

Hvilket online spill er det folk spiller mest? Alt jeg finner på Katamari er enten ingen eller en som vil ha den enkleste og raskete banen for å bli fort ferdig.
Vel, mer eller mindre alle nye spill burde ha en del som spiller det online (Katamari er vel et av unntakene, siden det er en såpass nisjetittel), men utover det er det alltid masse folk som spiller Halo 3, Call of Duty 4 eller Guitar Hero 3. Rainbow Six Vegas 2 kommer forøvrig ut ... idag, tror jeg, og det kommer helt sikkert til å ha et aktiv online-community.
 
Får ikke oppdatert lista pga. imported-greia... :slash:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ronin - CFennesz

Halo 3
Gears of War
Project Gotham Racing 4
Pro Evolution Soccer 6
Skate.


Nå har jeg endelig et gjennomgående nick når det gjelder online-spilling.
Jeg har forøvrig alt for få venner på live. Legg meg til, despoter! Har litt med at jeg knapt har vært aktiv da, vel og merke. Eller er jeg bare upopulær?
 

Alexander

frilans ufør
Alexander - Alex Mnemonic

Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix
N+
Call of Juarez
Geometry Wars
Test Drive Unlimited
Rez HD

Åh, Rez. Min første, min siste, min fist.
 
Da har jeg annskaffet meg xbox :)
Må først skifte gamertag og slik, noen som vet hva det koster? (der er live på den men gamertaggen er så teit som "fakk deg" og slikt tull)

Live spillene jeg har akkurat nå er

Halo 3
Gears of War
Hour of victory (drit i det, jeg kommer aldri til å spille det live)

Jeg oppdaterer med gamertag når det er gjort.

edit://
Er forresten de gamerpointsa du får igjennom achievments slike du kan bruke på marketplace?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
edit://
Er forresten de gamerpointsa du får igjennom achievments slike du kan bruke på marketplace?
Nei, Microsoft-penger å handle med på Marketplace må kjøpes med kredittkort eller i en butikk. Og Xbox Live Gold koster 500 kroner i året.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gamerpoints (populært kalt e-penis) er kun til selvhevdelse for å gjort forskjellige ting i spill. MS points er de som brukes i Marketplace og må kjøpes for hard valuta.

EDIT: Ai, slått ved målstreken.