Xbox Live gamertags

Nei, Microsoft-penger å handle med på Marketplace må kjøpes med kredittkort eller i en butikk. Og Xbox Live Gold koster 500 kroner i året.
Live Gold fulgte det med xboxen jeg kjøpte (brukt). Jeg må bare få skifta gamertaggen på live kontoen.

Hva koster det i butikken for MS points? og noen som vet hva det koster å skifte gamertag?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
600 MS-points for å bytte gamertag, tror jeg. Pris i butikk avhenger vel av hvor du spør, så det er du pent nødt til å sjekke sjøl.
 
Live Gold fulgte det med xboxen jeg kjøpte (brukt). Jeg må bare få skifta gamertaggen på live kontoen.

Hva koster det i butikken for MS points? og noen som vet hva det koster å skifte gamertag?
800MS for å skifte gamertag
 
Da har jeg endelig fått anskaffet meg en 360. Riktignok på et helt idiotisk tidspunkt sånn rent økonomisk, men pyttsann. Man overlever. Har kun kjøpt Eternal Sonata og Castle Crashers, så har ikke allverdens med spill enda. Her er hvertfall Gamertagen min

Nick på spillegal: Shigsy
Gamertag: PlayBer
Spill: Castle Crashers når de får patchet det...
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Castle Crashers funker ikke for deg eller?

Edit: Ser du spiller det nå, så hva er problemet?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tror det er på tide å oppdatere lista selv om jeg føler ingen noensinne sjekker førstesida i tråden:

Bioshock kan bort rett og slett fordi det er 100% single player.

Spill som kan legges til er:
- Castle Crashers
- Unreal Tournament 3
- Battlefield: Bad Company
- Duke Nukem 3D
- Geometry Wars I&II
- Bomberman Live
- GTA IV
 
Hvorfor ikke.

sortulv / sortulv

Spiller så å si aldri multiplayer, men si ifra om jeg skal ramse opp spill jeg fjaser med likevel.
 
Duke - Dukien

Street Fighter II HD remix
Virtua Fighter 5
Worms Online
Duke Nukem 3D Coop
Gears Of Wars II

Er vel de spilla jeg skal teste å spille online, er enda i utforskerstadiet og kommer vel til å handle inn flere spill snart. =)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Siden jeg faktisk har ymtet meg fampå med noen timer Live, så kan jeg vel føres opp på lista.
Gamertag kakarlsen. Spiller mest SSFIITHD Remix.
 
Får vel legge inn meg her også

Nick/tag : Juste - Juste 667
Call of Duty: WaW
Call of Duty
Rock Band 2 (med alt av låter fra RB1, RB AC/DC + en bøling nedlastet)
Guitar Hero World Tour
Pro Evo soccer 2008
Gears of War 1+2
Halo 3
Grid
Saints Row 2
Mercenaries
Orange Box
Burnout Paradise
Civ Revolution
Gta IV

etc etc. Spiller MYE CoD:WoW og CoD IV, så hook me up.
 
Nick: Seraii

Res5
Halo3
Halo Wars
Fable 2
Rockband 2
GH 4
Army of Two
osv