Xbox Live Headset ønskes

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En ting jeg er nysgjerrig på, er hvor mange sånne headset du har herpa i løpeet av din Xbox 360-karriere. Jeg tipper fire.

Jeg har et til overs, som ikke er tatt ut av plasten engang (kjøpte Elite i dag), stikk innom Gamezone på fredag, så kan du få det. Gratis.

4 er jo ikke en dritt yetti. Jeg er oppi 6 og en elite ish. Har en trådløs igjen, den funker :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det da meg det er noe i veien med, som enda har til gode å ødelegge ett eneste ett på et års spilling? :(

K999

Keystone State Of Mind
Er det da meg det er noe i veien med, som enda har til gode å ødelegge ett eneste ett på et års spilling? :(
[/b]
Har heller ikke ødelagt et, på 1 og et halv år. Men en venn av klarte å ødelegge et headsett av meg. :(
Hadde heldigvis 2.

SITAT(Yetipants @ 27.09.07, 01.12) 83542
[/b]
Ja, det sier seg jo selv at man må ødelegge et par headsett fra MS. Er jo billig dritt.

Istedenfor å lage nytt emne, så gjenoppliver jeg dette: Samme situasjon har oppstått. Jeg aner faen ikke hvorfor, men i går kveld funket headsettet mitt helt perfekt, og plutselig klarte jeg ikke å snakke mer. Jævla skrøpelig drittheadset.

Jeg trenger nytt. Xbox 360 standard, Xbox 360 Elite, vanlig Xbox-headset... er også åpen for anbefalinger, som om jeg kan stikke til Elkjøp og kjøpe et headset som ikke er et Microsoft-drittprodukt. Kan betale eller bytte mot filmer, hvis det er av interesse.

Hvorfor har du ikke det selv? :p Har hørt mye dårlig om det, som at batteritiden er elendig og at det forårsaker mye støy til tider for andre. Hvordan lades det uansett? Er lyden god?