Xbox Live-klubben

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Jeg bare lurer.. Er det folk her som vil bli med og spille Call of Duty 2? Har ikke spillet enda, kjøper det forhåpentligvis i morgen, og hvis jeg gjør det, så hadde det vært koselig om vi samlet oss en gjeng. Vi kunne bestemt lag og sånt på forhånd, slik at det bare er å sette seg ned for å spille. Skulle vi begrenset det slik at hvert lag bare får ha en sniper? Hvilke baner skal vi spille? Meld dere på her!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Noen som er med på litt GRAW ikveld? Eller kanskje Halo 2? Eventuelt litt Splinter Cell: CT co-op?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ser King Kong-demoen og Oblivions Horse Armor-pakken er lista på xbox.coms Norge-side, men jeg finner ingen av dem på Marketplace. leter jeg på feil sted eller er det en feil fra Xbox.coms side?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg vet ihvertfall King Kong-demoen ble trukket tilbake, fordi den inneholdt en glitch som gjorde at den ikke fungerte. Oblivion-greier aner jeg derimot ikke noe om.
 
Ser King Kong-demoen og Oblivions Horse Armor-pakken er lista på xbox.coms Norge-side, men jeg finner ingen av dem på Marketplace. leter jeg på feil sted eller er det en feil fra Xbox.coms side?
[/b]
Jeg finner heller ikke Oblivion Plug-insene, så du er ikke alene om å ikke finne dem.