Xbox Live Update

#1
SITAT
Xbox 360 System update

Moments ago, the team released a system update (aka Dash update) to Xbox Live. Over the next few hours, when you sign in to Xbox LIVE, you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. What’s in this update? The only thing this minor release will do is prepare your Xbox 360 for the wireless guitars that are being released in a few months.
No new features beyond this wireless support are included in this update. As usual, we’ve got some new features planned for later this year as part of our biannual release cycle. [/b]
Kilde: MajorNelson.com

Ikke den sprekeste oppdateringen at det gjorde noe. Men trådløs gitar ? Hell yeah :D
Jeg hater den korte ledningen til gitaren. Jeg hater ledninger generelt. Punktum
 
#3
Tviler litt på at Guitar Hero III kommer til å koste noe mer enn GHII, 800 kroner er jo allerede svindyrt for et spill.
 
#4
SITAT(Revan @ 07.08.07, 20.49) 76512
Aner du hvor mye de trådløse gitarene kommer til å koste? Sikkert 5-600 kroner vet du. :p
[/b]

Det er en trådløs gitar verdt i min bok uansett ;)
 
#5
Ok, nå skulle jeg faktisk laste ned oppdateringen. Men hva skjer ?
Jeg får beskjed om at jeg får IKKE laste ned oppdateringen pga "feil i nettverksinnstillingene"
MICROSOOOOOFT!"¤"#¤"# :argh:

Skal prøve å brenne ut oppdateringen på cd. Funker ikke det så må jeg vel igjennom support helvete. Gjerne med uforståelig indisk aksent.

To be continued...

Edit:

Etter en rask tur innom Xbox forumet fant jeg masse spennende lesemateriale:

SITAT
When downloading a dashboard update something happened and now it says "Update Failed Cannot Update". Either way the console will not let me do anything now. Will reformatting or erasing hard drive on another xbox fix this? What other ways will fix this without me having to send it in for repair?[/b]
SITAT
Try to clear your cache and do it again.

Steps to clear your cache:

a.


Locate the System section of the Xbox 360 Dashboard.

b.


Select Memory, select Hard Drive, and then press Y to view the device options screen.

c.


On the Xbox 360 Controller, press the X button, press the X button again, press the left bumper, press the right bumper, press the X button, and then press the X button again.

d.


You will be prompted to confirm system maintenance, select Yes by pressing A.


CLEARING YOUR CACHE WILL DELETE SOFTWARE UPDATES[/b]
Dette fungerte da IKKE for min del, selvfølgelig.

SITAT
ditto, my console is doing the same thing. It won't updated or let me even get on to xbox live. Tried everything i could so far. Spoke to a rep. and he told me to do varies things that still didnt do anything. I did that x, x bumper thing too. Last thing the rep told me was that my net connection wasnt strong enough? It worked fine before and now suddenly i can't connect when my internet connection seems to be fine. I was told to try to take it to another friends house to see if it will finish the update. Not sure how well that'll work. My console is only a week old and played maybe 4-5hrs the most. Sad [:(][/b]
Bravo Microsoft, bravo.

Noen som vet telefonnummeret til support ? Hvis de forventer jeg skal ringe et US nummer fra mobil, ja da tar de skammelig feil.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Du finner det et eller annet sted på Support-siden på xbox.com. Hvorfor er det så viktig å få ned oppdateringa, forresten? Microsoft jobber sikkert på spreng for å få det til å funke for alle, og det er jo ikke noe spesielt med den. Jeg fikk den ihvertfall ned med en gang og merker liten forskjell.
 
#7
SITAT(Nicholas @ 08.08.07, 16.07) 76570
Du finner det et eller annet sted på Support-siden på xbox.com. Hvorfor er det så viktig å få ned oppdateringa, forresten? Microsoft jobber sikkert på spreng for å få det til å funke for alle, og det er jo ikke noe spesielt med den. Jeg fikk den ihvertfall ned med en gang og merker liten forskjell.
[/b]
Fordi jeg kom meg ikke online, derfor måtte jeg takke ja til den jævla oppdateringen.
Og jeg er tydeligvis ikke alene der ute, faen ta Microsoft irriterer meg nå.

Men jeg fant support nummeret, takk uansett.

:doh: Åpent mellom 09.00-17.00

EDIT: Leste på Xbox.com forumet at de hadde fikset noe på serveren nå, alt skulle være i sin fulleste orden.

Og det fungerte fett som faen. Call of Duty 3 here I come :D

Kudos til M$ for å fikse kjapt opp i driten.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Så ... du kommer ikke online, altså? Eller er maskinen din i limbo mellom oppdateringer?
 
#9
SITAT(Nicholas @ 08.08.07, 16.18) 76576
Så ... du kommer ikke online, altså? Eller er maskinen din i limbo mellom oppdateringer?
[/b]
Maskinen var limbo mellom oppdateringene. Den maste i alle spill om oppdateringen. Ingame, gjorde maskinen ubrukelig. Men som skrevet oppforbi, det ble fikset kjapt. Har såvidt fått tilbake hvilepulsen.. :hehe: