Xbox Live.

#1
Hvordan funker det egentlig? Kan jeg importere spill fra USA og kjøpe livekit i norge? Og spille dem med folk i USA og evt. med folk fra europa etterhvert som spillet kommer hit?
 
#2
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@01.06.2004, 06.47
Hvordan funker det egentlig? Kan jeg importere spill fra USA og kjøpe livekit i norge? Og spille dem med folk i USA og evt. med folk fra europa etterhvert som spillet kommer hit?
Hvis du har US xbox skal det vel gå an... Men ikke hvis du har en PAL konsoll...
 
#3
Må være noen som kan gi meg et ordentlig svar på dette? Jeg har moddet Pal Xbox har har ikke noe problem med kjøre NTCS spill... Men kan jeg kjøpe PAL live kit og spille NTCS spill live med folk fra både EU og US?
 
#4
Du kan ikke spille Live med NTSC spill på en moddet PAL Xbox!!!

Da må du ha en NTSC Xbox hvis du ønsker å spille Live!
 
#5
Joda, det går med moddet Xbox, om man har bryter. En bryter på chippen er en dings som slår av chippen når du skal spille Live, slik at du ikke blir oppdaget. Og da blir jo Boxen vanlig PAL igjen, så nei, du kan ikke spille NTSC-spill Live.
Har du ikke bryter (evt. en annen måte å skru av chippen/flashet bios) går det ikke an å spille Live i det hele tatt - PAL eller NTSC.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Jani@01.06.2004, 13.26
Joda, det går med moddet Xbox, om man har bryter. En bryter på chippen er en dings som slår av chippen når du skal spille Live, slik at du ikke blir oppdaget. Og da blir jo Boxen vanlig PAL igjen, så nei, du kan ikke spille NTSC-spill Live.
Har du ikke bryter (evt. en annen måte å skru av chippen/flashet bios) går det ikke an å spille Live i det hele tatt - PAL eller NTSC.
Og man må ha den originale harddisken i.