Xbox Live

#1
Ja.
Mitt gratis år er snart over og jeg lurer på tre ting angående betaling.
Hvor mye må man betale?
Hvordan betaler man?
Får man beskjed om betaling?
 
#2
Du får en epost hvor du får muligheten til å kansellere / fornye automatisk hvis du ikke kansellerer.

500,- såvidt jeg vet.
 
#3
Og det trekkes fra den kontoen jeg oppga?
 
#4
Japp.
Hvis du kansellerer, må du snakke med en svensk dame ved et sentralbord. Hun skjønte ikke hvordan man sa "Brunost" på svensk.
"Brjuun Åst", erre de elle? [/svak svensk parodi-stemme]

Morsom samtale. :)
 
#7
Opprinnelig skrevet av MattMan@03.11.2004, 21.22
For lenge siden.
Klarte ikke mer live, var for dyrt  :)
129491​
Det er jo bare 500,- spenn i året, pannekake. Du kommer til å gå glipp av noe stort den 11. November. Da skal jeg kjøre plasmasverdet mitt opp gjennom rumpa på samtlige SG-medlemmer. :D
 
#14
Hvis du er like god i CS som i Halo2 skal jeg gjøre kort prosess med deg, og samtlige andre.

Viva la 11. November
 
#15
Trodde det var 40 kroner i måneden jeg, og de måndene du ikke brukte det betalte man ingen ting...

Kall meg dum.
 
#17
Men sånn basic; Hvor mye blir det i året?
 
#18
500,-
Det en xbox live pakke koster.
En pakke er like dyr som en fornyelse av abonnementet.. Er jeg rimelig sikker på i alle fall.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Xidus@03.11.2004, 22.45
Hvis du er like god i CS som i Halo2 skal jeg gjøre kort prosess med deg, og samtlige andre.

Viva la 11. November
129625​
Jeg spiller ikke CS, synes det er noe dritt. Halo derimot har jeg brukt mye av min fritid på.

PS: Det er lenge siden jeg spilt CS med deg. Når jeg tenker meg godt om var det vel rundt juletider, har blitt bedre skjønner du :tommelopp: