Xbox Live

#21
Opprinnelig skrevet av MattMan@03.11.2004, 19.41
Japp.
Hvis du kansellerer, må du snakke med en svensk dame ved et sentralbord. Hun skjønte ikke hvordan man sa "Brunost" på svensk.
"Brjuun Åst", erre de elle?  [/svak svensk parodi-stemme]

Morsom samtale.  :)
129464​
Bare et spørsmål. Hvordan klarer du å vri en samtale fra "kanseliring av live" til "brunost"?
 
#24
La meg se om jeg har fattet dette rigktig; Man må betale for et nytt abbonemang 500 kr hvert år og videre 59 kroner i måneden hver gang man bruker det?
 
#25
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@09.11.2004, 19.21
La meg se om jeg har fattet dette rigktig; Man må betale for et nytt abbonemang 500 kr hvert år og videre 59 kroner i måneden hver gang man bruker det?
132797​
Nei. Du kjøper Live-pakken, betaler 500 for den og registrerer deg. Så betaler du nye 500 kr (noe sånt) når du skal betale igjen.
 
#26
Og ikke noe hver eneste måned?

Edit: Se på meg, jeg startet en ny side, er ikke jeg trendsettende?
 
#27
Opprinnelig skrevet av Revan+09.11.2004, 18.27-->
<!--QuoteBegin-Affable Ostrich
@09.11.2004, 19.21
La meg se om jeg har fattet dette rigktig; Man må betale for et nytt abbonemang 500 kr hvert år og videre 59 kroner i måneden hver gang man bruker det?
132797​
Nei. Du kjøper Live-pakken, betaler 500 for den og registrerer deg. Så betaler du nye 500 kr (noe sånt) når du skal betale igjen.
132800​
[/b]
Nei, du betale 59 kr i måneden eller nokko sant...
 
#28
Opprinnelig skrevet av Karl+09.11.2004, 19.38-->
Opprinnelig skrevet av Revan@09.11.2004, 18.27
<!--QuoteBegin-Affable Ostrich
@09.11.2004, 19.21
La meg se om jeg har fattet dette rigktig; Man må betale for et nytt abbonemang 500 kr hvert år og videre 59 kroner i måneden hver gang man bruker det?
132797​

Nei. Du kjøper Live-pakken, betaler 500 for den og registrerer deg. Så betaler du nye 500 kr (noe sånt) når du skal betale igjen.
132800​
Nei, du betale 59 kr i måneden eller nokko sant...
132814​
[/b]
Hmm.. Du gjør ikke det første året. Nei, jeg er ganske sikker på at det er i året.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#30
Unf, det er såre enkelt da. Og ja det står fint dokumentert på xbox.com tilogmed, fantastisk!

Alternativ A: Kjøpe en XBox Live pakke til 500,- raske på din favoritt spillsjappe. I pakka ligger det headset samt en 12 mnd. kode for Live. ETTER disse 12 månedene vil man bli satt over til Alternativ B.

Alternativ B: Signe opp på Live manuelt, enten via xbox.com eller med en av disse kampanjene som følger med i utvalgte spill og blader osv. (ofte 2 mnd. gratis). Da vil man etter at 'gratistiden' er ute betale enten en fast sum i året, eller per måned (dette settes opp i dashboardet!).

Notis: Alternativ B kan fornyes med Alternativ A, men IKKE omvendt (kampanjekoder virker altså ikke hvis startpakken din snart går ut og du vil ha noen måneder ekstra)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#33
Opprinnelig skrevet av http://www.xbox.com/nb-NO/live/accounts/renewals.htm
Du har naturligvis muligheten til å si opp Xbox Live-abonnementet ditt. Men med mer enn 50 toppspill å velge blant (og listen vokser stadig), banebrytende nye funksjoner, supre aktiviteter å delta i og eksklusive nedlastinger til spillene er det vanskelig å finne noen grunn til å gjøre det. Hvis du vil si opp abonnementet, må du ringe kundestøtte på 0800 141 74.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Kleevah@09.11.2004, 19.13
Unf, det er såre enkelt da. Og ja det står fint dokumentert på xbox.com tilogmed, fantastisk!

Alternativ A: Kjøpe en XBox Live pakke til 500,- raske på din favoritt spillsjappe. I pakka ligger det headset samt en 12 mnd. kode for Live. ETTER disse 12 månedene vil man bli satt over til Alternativ B.

Alternativ B: Signe opp på Live manuelt, enten via xbox.com eller med en av disse kampanjene som følger med i utvalgte spill og blader osv. (ofte 2 mnd. gratis). Da vil man etter at 'gratistiden' er ute betale enten en fast sum i året, eller per måned (dette settes opp i dashboardet!).

Notis: Alternativ B kan fornyes med Alternativ A, men IKKE omvendt (kampanjekoder virker altså ikke hvis startpakken din snart går ut og du vil ha noen måneder ekstra)
132847​

Så hvis man ikke har mere igjen på gratis greiene så kan man ikke legge til mere gratis som følger med spill o.l?
 
#36
Hva blir det i året da, etter du har fornyet? Blir det den samme faste summen, eller blir det 59 X 12 = ca. 700 spenn?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#37
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich+09.11.2004, 19.40-->
Så hvis man ikke har mere igjen på gratis greiene så kan man ikke legge til mere gratis som følger med spill o.l?
132884​
[/b]
Jeg ser ikke ut til å finne ut hvor det sto hen, men jeg er rimelig sikker på at det ikke går. Greia er jo liksom at Micrsoft skal verve folk med dette her ikke dele drive veldedighet... :(


<!--QuoteBegin-Revan
@09.11.2004, 19.59
Hva blir det i året da, etter du har fornyet? Blir det den samme faste summen, eller blir det 59 X 12 = ca. 700 spenn?
132902​
Prisen er 499,- per år ved årlig kontigent, eller 59 per måned ved hvis du heller vil betale en gang i måneden.