Xbox m. utstyr ønskes kjøpt!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg ønsker å kjøpe en pent brukt Xbox. Helst ikke gamlere enn et halv år.

Det må følge med minst én Controller S. Jeg tror denne håndkontrollen er standard per dags dato, men jeg er ikke sikker. En RGB-kabel skader heller ikke, men det er selvfølgelig ikke et krav.

Da skulle vel alt være rimelig klart, men spør gjerne hvis du lurer på noe. :)

Tipp topp cover på begge, Halo mangler manual, men har heller en "strategi guide" på samme størrelse. PGR2 har manual, og CDene er i god stand.

Siden Halo mangler manual, si jeg betaler porto på begge spillene?

Mattman: Jeg skal vurdere tilbudet ditt. Det eneste jeg stusser litt over, er at du selger Halo inne på QXL til bare 50,- pluss porto. ;) Det er vel PGR2 som øker sluttprisen.

honda mt5: Det høres greit ut, selv om jeg kunne tenke meg andre spill. Hvor gammel er den og følger alt av standard utstyr med? Bra behandlet?

Jeg blir sikkert å få flere tilbud, så jeg håper dere forstår at jeg avventer litt. Vær tålmodige, så skal dere nok få endelige svar. :)

Luigi: Det var litt i dyreste laget. Det er selvfølgelig surt å tape penger på et spill man knapt har spilt, men jeg betaler ikke mer enn halv pris for et brukt spill. Beklager.

Nå som Halo er borte på QXL, hva med PGR2 for 250?
For et så sinnsykt bra spill som jeg betalte 600 nytt for synes jeg det er en veldig god pris. :)

Mattman: PGR2 står ikke øverst på min ønskeliste, men prisen er grei, så jeg slår kanskje til hvis jeg får skaffet meg en maskin å spille det på.

Will87: Har dessverre ikke fått anskaffet meg Xbox enda. Jeg vurderer å kjøpe meg en ny maskin, siden tilbudene har vært så få.

Jeg kjøper gjerne Prince of Persia av deg for 250,- inkl. porto hvis det er pent behandlet, men jeg må få kjøpt meg maskin først.

Hei!

Jeg selger kanskje min Xbox.
Har følgende spill av de du nevnte:

Top Spin
Project gotham Racing 2
Rallisport Challenge 2
Simpsons: Hit and Run

har i tillegg 27 til :)

Kom med ett tilbud så skal jeg vurdere det,
det følger med en håndkontroll og monster scart.
Kjøpte den i november ifjord!

Er fortsatt interessert i å kjøpe en brukt Xbox. I mitt første innlegg ramser jeg opp noen spill som må følge med. Jeg går bort fra dette kravet, så jeg er interessert uansett hvilke spill som følger med.

xxErrorxx: smarting..

Opprinnelig skrevet av Lurtz@05.06.2004, 21.23
Takk til eXploser for at du opplyste meg ;)
*fniiz* (<- fjortizz)

Bare hyggelig, sjef

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Annmerkninger blir gitt til XxErrorxX for tilbud om warez. Innlegget er også slettet.

Takk til eXploSer for at du opplyste meg ;)

epp

firm and correct
Ja.. det skjedde rett før jeg rakk å poste. Godt å se at folk er våkne. :pirat:

Status
Stengt for ytterligere svar.