XBox Music Mixer

#1
kjøpte dette spille på play.com men når jeg fikk det og puttet det inn i xboxen nektet xboxen og lese det.. jeg har en samsung dvd rom og den leser alt av dvder og cderer.. hmm.. har jeg grunn til å klage egentlig ? og er det noe vits i i forhold til porto osv ?



* eller det nekter å boote kommer bare at dicken er enten en kopi eller noe annet xboxen ikke greier å lese*
 
#2
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@12.05.2005, 16.47
kjøpte dette spille på play.com men når jeg fikk det og puttet det inn i xboxen nektet xboxen og lese det..  jeg har en samsung dvd rom og den leser alt av dvder og cderer.. hmm.. har jeg grunn til å klage egentlig ? og er det noe vits i i forhold til porto osv ?



* eller det nekter å boote kommer bare at dicken er enten en kopi eller noe annet xboxen ikke greier å lese*
218999​
Kan ikke tenke meg at Play.com selger illegale kopier. Lite sannsynlig.
Men jeg hadde krevd penga tilbake. Det har du rett på.
 
#3
Play har meget god kundebehandling, bare så det er sagt. Så du har ikke noe å tape, bortsett fra portoen egentlig. Om du går inn på "contact us" på siden deres, har de en egen mailadresse som omhandler "faulty disc". Du har krav på pengene tilbake, eller en ny vare.
 
#4
Jeg husker da jeg bestilte to kontrollere fra Play.com. Den ene dukket ikke opp i posten, så jeg sendte dem en mail. Plutselig fikk jeg tre kontrollere av dem.

(God kundebehandling eller en feil fra deres side? Uansett var det hyggelig.)
 
#5
Jeg kan forresten nevne at en gang jeg bestilte en GC<-->GBA-kabel for 60 kroner fra play.com, endte jeg opp med en GBA player til GC-en for 600 kroner. Var med andre ord ganske fornøyd siden jeg lenge hadde vurdert å kjøpe en. :D