Xbox Online

#1
Som sagt så har jeg fått meg en prøve på xbox Online i spille battlefield 2 modern combat som jeg gjerne vil prøve ut online....
men hvilket utstyr trenger jeg? hvilke ledninger? og hvilke programmer viss jeg skal ta det via pcn?:) <_< :ehm...:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Hvis du har bredbaand hjemme trenger du bare kjoepe en Xbox Live!-pakke. Foelger med programvare, headset og det du ellers maatte trenge. Utenom en nettverkskabel fra HUB-en din til Xbox-en. Det er alt du trenger.

Naa et spoersmaal far meg... Er programvaren PAL only? Kan jeg ikke kjoepe maskin og Live i to forskjellige land? Lurer paa aa plukke med meg Xbox 360 i USA hvis det er noen flere igjen naar jeg kommer saa langt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#3
Hvis du har bredbaand hjemme trenger du bare kjoepe en Xbox Live!-pakke. Foelger med programvare, headset og det du ellers maatte trenge. Utenom en nettverkskabel fra HUB-en din til Xbox-en. Det er alt du trenger.

Naa et spoersmaal far meg... Er programvaren PAL only? Kan jeg ikke kjoepe maskin og Live i to forskjellige land? Lurer paa aa plukke med meg Xbox 360 i USA hvis det er noen flere igjen naar jeg kommer saa langt.
 
#4
men hvorfor kjøpe en xbox live pakke når jg har en 2 måneders gratisprøve?
Er det ikke bare 1 kabel jg trenger? Feks en fra xboxen og rett i "veggen" eller viss d skal via pcn så en kabel rett i pcn?
 
#5
men hvorfor kjøpe en xbox live pakke når jg har en 2 måneders gratisprøve?
Er det ikke bare 1 kabel jg trenger? Feks en fra xboxen og rett i "veggen" eller viss d skal via pcn så en kabel rett i pcn?
[/b]
Du har rett, du trenger selvsagt ikke en Xbox Live pakke om du har tenkt å bare prøve ut den 2 måneders prøveperioden. Og du trenger bare en vanlig krysset TP kabel.

Jeg er ikke helt sikker på dette, men jeg tror at man må ha et Visa kort for å registrere seg også. Noen som vet om dette stemmer?
 
#6
Ja, det stemmer. Det eneste fyren trenger er vel en nettverkskabel som kobler deg til nettet, akkurat som en krysset TP-kabel fra PC til Xbox.

^_^