Xbox Selges

#1
Xbox med 3 kontroller (1 defekt) selges,

Spillene som medfølger er Jade Empire, spikeout og Conker!

Kom med bud

Først og frems så er det snakk om å selge'

Maskinen er ikke modernisert, maskinen er lite brukt
 
#6
nja.... siden conker og jade empire er med og begge er nye titler så vil jeg ha min. 1800 for den...

til de som tviler på om jeg har conker, pell dere vekk, sitter med det i hånda nå, med plast på coveret
 
#7
Opprinnelig skrevet av Leon@23.06.2005, 18.47
nja.... siden conker og jade empire er med og begge er nye titler så vil jeg ha min. 1800 for den...

til de som tviler på om jeg har conker, pell dere vekk, sitter med det i hånda nå, med plast på coveret
235763​

Jeg tviler noe jævlig og lurer veldig på hvorfor du selger en xbox med et splitter nytt spill som ikke er åpnet enda. Hissigpropp.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Sulky+24.06.2005, 00.50-->
<!--QuoteBegin-Leon
@23.06.2005, 18.47
nja.... siden conker og jade empire er med og begge er nye titler så vil jeg ha min. 1800 for den...

til de som tviler på om jeg har conker, pell dere vekk, sitter med det i hånda nå, med plast på coveret
235763​

Jeg tviler noe jævlig og lurer veldig på hvorfor du selger en xbox med et splitter nytt spill som ikke er åpnet enda. Hissigpropp.
235861​
[/b]
spillet er åpnet nå, testet det i går, har ikke tid til å spille rett og slett, derfor!
 
#9
Last opp et bilde av conker så skal jeg vurdere pakka.
 
#10
Opprinnelig skrevet av GombaC@25.06.2005, 23.04
Last opp et bilde av conker så skal jeg vurdere pakka.
236216​
Har ikke digitalt kamera til å ta bildet med, men hvis noen lurer på hvorfor jeg har det så er det fordi jeg skriver for ei nettsiden, spiller ingen rolle hvilken. Og nei, det er ikke en promo disk,