Xbox

#1
Hei, skal kjøpe xbox til fredag, burde jeg kjøpe det?? Har hørt om alle de kule spilla den har(og kommer til og ha) og at den har ganske bra grafikk. Men burde jeg kjøpe?
 
#3
Det kommer helt an på kravene dine når det kommer til spilling.
Hvis du absolutt må ha den beste konsoll-grafikken på markede, så ja.
Hvis du ikke liker platformspill som f.eks. mario, så ja.
Hvis du liker en stor og klosette boks under tv'n, så ja.

Utdyp dine krav for en god spillmaskin, da hadde det blitt mye lettere å råde deg til å kjøpe den/ikke kjøpe den.
 
#4
Har problemer med å skjønne at folk synes boxen er for stor.
Den får jo plass i huset da.

Har du Xbox Freezar?
 
#6
Opprinnelig skrevet av Alucard@15.09.2004, 16.30
Har problemer med å skjønne at folk synes boxen er for stor.
Den får jo plass i huset da.

Har du Xbox Freezar?
103020​
Nei, har ikke en Xbox, men jeg syns fremdeles at den er mye større og klosette en min lille snertene GameCube. :D
 
#7
Opprinnelig skrevet av Freezar+15.09.2004, 16.36-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@15.09.2004, 16.30
Har problemer med å skjønne at folk synes boxen er for stor.
Den får jo plass i huset da.

Har du Xbox Freezar?
103020​
Nei, har ikke en Xbox, men jeg syns fremdeles at den er mye større og klosette en min lille snertene GameCube. :D
103026​
[/b]
Slike holdninger misliker jeg sterkt. At folk skal klage på størrelsn på konsoller irriterer meg mye. Så lenge du ikke flytter på den hele tiden gjør det da ikke noe at den er litt større enn en GameCube?
 
#8
Klager jeg på størrelsen?
Jeg sier jo bare at jeg _syns_ at xboxen er stor og klosette i for hold til en gamecube. Hvis du er imot min påstand, så er det greit, men ikke begynn å pirke på innlegg ved å få meg til å framstå som en nintendo-fanboy bare fordi jeg _syns_ at noe er større og klosette i for hold til visse andre ting.

Jeg syns du burde høre på Scarface sitt innlegg, for han har kommet med det beste poenget, uten online så ville jeg prioritert playstation eller cuben fremfor boxen.