Xbox

#1
Jeg sitter å fundere over om jeg skal skaffe meg den berykteede Xbox. Er det verdt bryet? Er den noe bra eller? Ville bare ha andre sin mening om den før jeg hopper i det å blir skuffa :svette:
 
#2
Eg òg vurderar å investere i ein Xbox, virkar så sytelaust å overføre mycket film, anmè osv. på harddisken og kike på TV/Prosjektor.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#3
Jeg har ikke x-box selv, men x-box live virker som ett godt argument for å kjøpe x-box hvertfall. Med blant annet Halo 2...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Jeg vil anbefale å kjøpe Xbox. Jeg trodde også lenge jeg klarte meg best uten, men så kom Halo 2 og jeg ble nødt til å kjøpe det. Xbox-en er bedre enn både PS2 og GC på flere måter, dessuten kommer jo enkelte spill (som Halo, Half-Life 2 og Doom 3) først på Xbox. Xbox er vel en slags hydbrid av en PC og en konsoll, med bedre grafikkort enn konkurrentene og fordelene en harddisk fører med seg. Spill som gis ut på multikonsoll er i mange tilfeller best på Xbox, tror jeg. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd, og kommer til å satse på å kjøpe de fleste spill til Xbox framfor PS2 i tiden framover.
 
#6
Tror du bør skaffe deg Live hvis du kjøper Xbox. Du får mye mer ut av den da. Den er også svært kraftig, så grafikken er ikke et problem. Spillutvalget kanskje.. Men, hva er vitsen med 500 middels kule spill, når du kan få 50 til Xboxen med svært så god grafikk? Fete racing-spill, du finner garantert det du vil ha.
 
#7
Ja da er det bestemt da, jeg kjøper Xbox :tommelopp: Nå må jeg bare finne et sted de har det :D Er jo omtrent ingen igjen etter jul ffs! Kan tenke meg en liten mongrel sitter å koser seg med en Xbox som kunne vært min :(
 
#8
Jeg sitter også å vurderer en Xbox, men det er egentlig bare tre spill jeg har i kikkerten. Det er Shenmue 2, Conker Live and Reloaded og Ninja Gaiden. Kanskje også Jade Empire og muligens Fable. Spill som Halo og Kotor bryr meg ikke, så jeg er litt usikker på om den er verdt et kjøp for min del. Men regner med jeg kjøper en ute på nyåret en gang, da utgivelsen av Conker Live and Reloaded begynner å nærme seg.
 
#9
Halla folkens!! kjøpte meg xbox i dag!!
Så lang er jeg SVÆRT fornøyd med underverket da jeg kjøpte meg Halo 1 :tommelopp: :tommelopp: PS: man blir veldig fort vant til kontrollen fordi det er en ny kontroll ute nå som ikke er så dårlig som den forige
 
#10
Jeg sitter innpå denne siden HER . Så slo en tanke meg. :blunk: Hva gjør de forskjellige moddene? Det er sånn 3 stykker å blir hel forfjamset over vilken som bør kjøpes :svette: Noen tips?
 
#11
Opprinnelig skrevet av JokkiZ@29.12.2004, 22.07
Jeg sitter innpå denne siden HER . Så slo en tanke meg. :blunk: Hva gjør de forskjellige moddene? Det er sånn 3 stykker å blir hel forfjamset over vilken som bør kjøpes :svette: Noen tips?
155238​
Selv har jeg Xecuter2, men det er over 2 år siden jeg chippet :D Men nå finnes det en haug av chipper. Vil tro Xecuter 2 Lite/Pro er et bra valg( 3'eren har akkurat kommet, og skal være RÅ!), men det finnes også andre bra merker som Aladdin, Matrix, Duo X2, SmartXX, osv..

Du bør gjøre litt research selv før du velger. Les for eksempel
dette og dette. Forøvrig har XboxScene all informasjon du noensinne vil vite, og mere til. ;)
Chip selges også på
Hammar og ModNet. Sliter du veldig, kan du jo sikkert sende mail til de forskjellige bedriftene og spør hva de anbefaler/forskjell mellom chip'ene.

Lykke til! :tommelopp:
 
#13
Opprinnelig skrevet av blizzy@16.01.2005, 18.02
Mongis, har du hatt noen problemer med Xecuter 2 ? vurderer å skaffe meg nummer 3, men vil gjerne forhøre meg litt.
164360​
Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med Xecuter2-chippen. Alt har bare vært fryd og gammen. Merk at jeg kjøpte min for lenge siden, faktisk før Xbox Live kom ut, så jeg kan ikke bruke dette(fordi jeg ikke kan starte opp maskinen uten chip). Men på Xecuter2 Pro/Lite tror jeg det skal gå å starte Xboxen uten chip om du skal bruke Live.

Xecuter3 er definitivt den beste chippen på markedet, så om du har god råd er det bare å gå for den.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Mongis+16.01.2005, 18.17-->
<!--QuoteBegin-blizzy
@16.01.2005, 18.02
Mongis, har du hatt noen problemer med Xecuter 2 ? vurderer å skaffe meg nummer 3, men vil gjerne forhøre meg litt.
164360​
Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med Xecuter2-chippen. Alt har bare vært fryd og gammen. Merk at jeg kjøpte min for lenge siden, faktisk før Xbox Live kom ut, så jeg kan ikke bruke dette(fordi jeg ikke kan starte opp maskinen uten chip). Men på Xecuter2 Pro/Lite tror jeg det skal gå å starte Xboxen uten chip om du skal bruke Live.

Xecuter3 er definitivt den beste chippen på markedet, så om du har god råd er det bare å gå for den.
164375​
[/b]

Hvor mye koster den ? De som modder, har de hjemmeside?
 
#16
Opprinnelig skrevet av blizzy+16.01.2005, 22.37-->
Opprinnelig skrevet av Mongis@16.01.2005, 18.17
<!--QuoteBegin-blizzy
@16.01.2005, 18.02
Mongis, har du hatt noen problemer med Xecuter 2 ? vurderer å skaffe meg nummer 3, men vil gjerne forhøre meg litt.
164360​


Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med Xecuter2-chippen. Alt har bare vært fryd og gammen. Merk at jeg kjøpte min for lenge siden, faktisk før Xbox Live kom ut, så jeg kan ikke bruke dette(fordi jeg ikke kan starte opp maskinen uten chip). Men på Xecuter2 Pro/Lite tror jeg det skal gå å starte Xboxen uten chip om du skal bruke Live.

Xecuter3 er definitivt den beste chippen på markedet, så om du har god råd er det bare å gå for den.
164375​

Hvor mye koster den ? De som modder, har de hjemmeside?
164530​
[/b]
De beste sidene som både selger chip og utfører installsjon er ModNet og Hammar. Jeg vil anbefale ModNet på det sterkeste, har flere kompiser som har moddet ho de. Det er bare å sende inn Xbox til de, så har du den tilbake innen en uke.

Modnet priser:
Xecuter3 inkludert installasjon koster kr 1100,-. DuoX2, som også er en meget bra chip, koster kr 700 ,- inkludert installsjon. 160 GB HDD oppdatering(med installasjon) koster 950,- kr.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Mongis+16.01.2005, 22.46-->
Opprinnelig skrevet av blizzy@16.01.2005, 22.37
Opprinnelig skrevet av Mongis@16.01.2005, 18.17
<!--QuoteBegin-blizzy
@16.01.2005, 18.02
Mongis, har du hatt noen problemer med Xecuter 2 ? vurderer å skaffe meg nummer 3, men vil gjerne forhøre meg litt.
164360​


Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med Xecuter2-chippen. Alt har bare vært fryd og gammen. Merk at jeg kjøpte min for lenge siden, faktisk før Xbox Live kom ut, så jeg kan ikke bruke dette(fordi jeg ikke kan starte opp maskinen uten chip). Men på Xecuter2 Pro/Lite tror jeg det skal gå å starte Xboxen uten chip om du skal bruke Live.

Xecuter3 er definitivt den beste chippen på markedet, så om du har god råd er det bare å gå for den.
164375​



Hvor mye koster den ? De som modder, har de hjemmeside?
164530​
De beste sidene som både selger chip og utfører installsjon er ModNet og Hammar. Jeg vil anbefale ModNet på det sterkeste, har flere kompiser som har moddet ho de. Det er bare å sende inn Xbox til de, så har du den tilbake innen en uke. Prisene kan du se selv på linken jeg ga, men på ModNet koster Xecuter3 650 kr + installasjon + eventuell harddisk. Check it out.
164533​
[/b]

Will do :)
 
#19
Kjøp deg til Xbox.
Grunnen til det: Half-Life 2. Å nei det kommer ikke til Xbox.
Fool of a Tók!
 
#20
jeg er ganske flink til å modde xboxer ;)