Xbox

#22
Det er det han hinter etter, ganske sikkert. Du kan eventuelt sende den til meg, så kan jeg ødelegge den, hvis du vil. :)
 
#24
Opprinnelig skrevet av Mongis+16.01.2005, 18.17-->
Opprinnelig skrevet av blizzy@16.01.2005, 18.02
Mongis, har du hatt noen problemer med Xecuter 2 ? vurderer å skaffe meg nummer 3, men vil gjerne forhøre meg litt.
164360​
Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med Xecuter2-chippen. Alt har bare vært fryd og gammen. Merk at jeg kjøpte min for lenge siden, faktisk før Xbox Live kom ut, så jeg kan ikke bruke dette(fordi jeg ikke kan starte opp maskinen uten chip). Men på Xecuter2 Pro/Lite tror jeg det skal gå å starte Xboxen uten chip om du skal bruke Live.

Xecuter3 er definitivt den beste chippen på markedet, så om du har god råd er det bare å gå for den.
164375​
[/b]

smartXX er nok den beste chipen på markede....men men



<!--QuoteBegin-blizzy
@23.01.2005, 17.57
Kan du modde min???
167350​

joa jeg kan jo det vet du ;) vis du vil

spørs hvilken xbox du har, vis du har en 1.0 eller 1.1 så kan jeg instalere en bryter på den og dele bios brikka og da kan du spille xbox live oxo og det kan jeg gjøre for 500kr

ellers så kan jeg instalere en smartXX og de ligger på 400kr (vis jeg kjøper den i utlande tror jeg)+300 i instalasjon så får du deg en bra chipp i stede for de dårlige clona aladding chippene