Xbox360 SPILL BYTTES

#1
Hallo, har følgende spill jeg gjerne kunne byttet mot hva enn det måtte vær.
Alle spillene er bra behandlet, kan være små riper men skjeldent.
Alle spillene fungerer selvsagt. No b.s.
Bytter spill mot spill, kom med forslag.

Forsendelse Smartpost C5 konv. 15,- (jeg skal seff ikke ha 15,- men er postens satser for billigste forsendelse)

The Outfit
Lost
Perfect Dark Zero
Gun
Call of Juarez
Devil May Cry 4
Ridge Racer 6
Prey
Guitar hero Aerosmith
Need for speed Carbon
Need for speed Prosteet
Blue Dragon
Gears Of War
Test Drive Unlimited
Overlord
Army Of Two

Fjernet\byttet:
Shadowrun
Too Human
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Noe spesielt du er ute etter? Jeg kan tenke meg Too Human.
 
#4
Har King Kong så nogo der.

Kan nevne noen spill jeg ikke har eller ønsker meg:

Avatar: The Burning Earth
Brothers in Arms: Hell's Highway
Burnout Paradise
CSI: Hard Evidence
Medal Of Honor: Airborne
Skate
Tony Hawk Project 8 + American Waste
Vampire Rain
Guitar Hero 2
Dark Messiah Might And Magic
Alone In The Dark
Hl2 Orange Box
Hour Of Victory
Soldier Of Fortune
The Club
Clive Barker's Jericho
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
The Darkness mot Too Human, eller? NTSC-utgave av The Darkness, fungerer fint både på amerikansk og norsk 360.
 
#7
Ang. NTSC spill på PAL box, funker dette da? googla litt men fant ikke mye nyttig, fant ut at noen ntsc kunne funke på pal, men ingen pal på ntsc. Fant ingen sider som kunne bekrefte dette solid så litt skeptisk. Men do tell.

Ja gjerne Medal of Honor: Airborne mot DMC4. PM moa med addr and i will do so to
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Tro meg, det fungerer. Jeg har en umodda PAL-360, og The Darkness og andre sonefrie 360-spill fungerer fett på den. Jeg lover deg at spillet kommer til å fungere, 100% sikkert, siden det bare finnes en versjon av The Darkness uansett om du kjøper det i Norge, USA, Japan eller hvor du nå enn måtte finne på å kjøpe det. I prima stand forøvrig, har ligget i hylla her sett bortsett fra en tur til Sørlandet.

Interessant eller?
 
#11
Tro meg, det fungerer. Jeg har en umodda PAL-360, og The Darkness og andre sonefrie 360-spill fungerer fett på den. Jeg lover deg at spillet kommer til å fungere, 100% sikkert, siden det bare finnes en versjon av The Darkness uansett om du kjøper det i Norge, USA, Japan eller hvor du nå enn måtte finne på å kjøpe det. I prima stand forøvrig, har ligget i hylla her sett bortsett fra en tur til Sørlandet.

Interessant eller?
Bare for infon`s skyld kan jeg nevne att man ikke kan modde boksen sin slik att den tar spill fra alle regioner heller.

Men ja, så lenge discen er region free så funker det flott, veldig mange selskap kjører på med RF også. Untatt EA, de har alltid lås på spilla sine.
 
#12
Ah, vet ikke hvorfor jeg la til Eternal Sonata. Har ikke åpnet det enda :O Finner det på absoluttspill til 200lappen.
Så trekker det fra lista.
Har lagt til Army Of Two.

Bytter først og fremst pga jagt etter GS (gamerscore). så for min del er det ett fett ang. prisen på spillene.
Men er det noen der som tenker "nei gidder ikke å bytte, mitt spill koster jo 499" så kan jeg godt gå med på 2 199,- spill mot 1 399-499 ,- spill.

Jeg bytter da feks Too Human mot The Darkness, too human ligger enda oppmot 499 mens The darkness finner man lett til 199,- men det er litt care for min del ivertfall. Tipper motparten tenker han gjør et kjempekupp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Tipper motparten tenker han gjør et kjempekupp.
Øh, såklart. Men siden det virka som om du var happy gadd jeg ikke si noe på det.
 
#15
Venter på svar ang. et bytte med dirt mot et annet spill. Holder deg oppdatert benbjo.

Ingen som har CSI: Hard Evidence? Er litt hypp på det for tiden.
Også keen på Surf's Up. Anyone?