Xboxen min kan dra til H******(XBOX 360)

#1
Det kommer opp en melding som sier at jeg må laste ned en support eller no piss. Verson 1.1 eller no står det også. HELP.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Syns det er stilig med folk som ikke gidder sette av fem minutter til å finne ut av dette nye 4000 kroners rasket de akkurat har fått før de begynner å klage. :rulleøyne:
 
#4
Jeg skjønte ikke en dritt. Hvorfor må de gjøre det så komplisert. De kunne altså ikke bare ha det normalt
-_-'. Jaja, for vell prøve det cd greiene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Ja, helt enig. Hvorfor må ting være så unødig kompliserte og vanskelige å forstå at man faktisk må lese litt for å sette seg inn i hvordan de fungerer? Jeg vil heller ikke lære noe! Uvitenhet og ignoranse er urkreftene som får jorda til å snurre!
 
#6
Ja, helt enig. Hvorfor må ting være så unødig kompliserte og vanskelige å forstå at man faktisk må lese litt for å sette seg inn i hvordan de fungerer? Jeg vil heller ikke lære noe! Uvitenhet og ignoranse er urkreftene som får jorda til å snurre!
[/b]
HAha, Yeti Pus. Det var ikke poenget. Men siden jeg er den nooben når det gjelder Pc og Konsoler så gjør de så mange ting unødvendig. Det cd greiene skjønte jeg ikke en dritt av og siden det er det eneste alternativet for meg så sliter jeg veldig.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Det jeg regner med er vel at det å putte patcher til absolutt alle Box spill uten videre tar vel mye plass. Mesteparten tar nok ikke mer enn rundt 5 meg, men så har du spill som Morrowind og Call Of Cthulhu som lett tar noen hundre meg. Og så har du noe sånt som 140 spill her i PAL-land som du skal putte inn møl for. Tviler på at Gud og hvermann blir så jævla happy av å få fylt opp masser av den spede 20 gigs harddisken sin med ræl fra gamle spill de aldri har tenkt å røre.
 

Kilik

Lokal moderator
#8
Patchen for de 140+ spillene tar ikke mer enn 2.5 MB, så plassen er ikke noe problem. Jeg regner med at nye X360-konsoller neste år vil ha med emulatoren preinstallert.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
*trompetlyd: wha wha wha* :flau:

Nei, da høres det mest logisk ut at ingen av filene var ferdige før de slengte maskina på markedet.
 
#10
Samma det, har endelig fått et 360 spill XD Men skal sjekke om jeg klarer det tullet alikavell.
 
#12
Poenget til Tehecko er nok mer at Xbox360 ikke er bare til å plugge i og spille. Pc mentaliteten har smittet over til maskinen. Noe som ikke skal være tilstedeværende på en konsoll. At man får patches til en konsoll er tragisk, produktet skal være så feilfritt som mulig når det blir lagt ut i butikkhyllene.

Flesteparten har internett idag. Men for en stakkars uheldig person som ikke sitter på en internett forbindelse blir dette da ekstremt dårlig. Eller hvis man ikke har så mye peil på oppdateringer etc.

Lett for oss som har alltid holdt på med data. Men for en nykomling som rett og slett bare vil spille så er dette et unødvendig onde.

Mange spådde på forhånd at Microsoft kom til å introdusere patches og drit til spill med Xbox. Kanskje det blir enda verre med Xbox360 ?

Hope not. Keep it simple, det er en konsoll.. Ikke en pc, til tross for likhetene hardware messig og mulighetene til å streame via pc osv.
 
#13
Poenget til Tehecko er nok mer at Xbox360 ikke er bare til å plugge i og spille. Pc mentaliteten har smittet over til maskinen. Noe som ikke skal være tilstedeværende på en konsoll. At man får patches til en konsoll er tragisk, produktet skal være så feilfritt som mulig når det blir lagt ut i butikkhyllene.

Flesteparten har internett idag. Men for en stakkars uheldig person som ikke sitter på en internett forbindelse blir dette da ekstremt dårlig. Eller hvis man ikke har så mye peil på oppdateringer etc.

Lett for oss som har alltid holdt på med data. Men for en nykomling som rett og slett bare vil spille så er dette et unødvendig onde.

Mange spådde på forhånd at Microsoft kom til å introdusere patches og drit til spill med Xbox. Kanskje det blir enda verre med Xbox360 ?

Hope not. Keep it simple, det er en konsoll.. Ikke en pc, til tross for likhetene hardware messig og mulighetene til å streame via pc osv.
[/b]
AMEN.