Xfire tags.

#1
Jeg hadde håpet xfire kunne bli dataens svar på gamertags, http://forum.spillegal.no/index.php?showtopic=254

Dette er et kjekt program som gjør at du kan joine vennene dine samme hvilket multiplayer spill man spiller online. For eksempel, hvis en kamerat av deg spiller Counter-strike, er det bare og trykke på en knapp for å joine han på den serveren.

Sånn som steam friends, bare det funker med en bråte spill. Her er en liste spill den støtter: http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=XFire&file=games

Last det ned og test det kjekke programet på www.xfire.com.

Mitt tag: Salamando
 
#2


må bare legge til at det støtter ingame chat, sånn att du kan spille cs mens du snakker med en venn som spiller wow, uten att noen av dere trenger og legge ned spillene. bare trykk "scrolllock + x" så får du opp chattevinduet...

spillet holder også greie på hvor mange timer du har spillt forskjellige spill, siden du installerte det, det er litt morsomt og vite...

tok med den frihet og legge ved salamandos miniprofil også :p
----------------------------------------------------------------------------------------
 
#5
ser tøft ut.
det tar veldlig lite resources fra maskinen?
(altså, cpu , ram og slikt)

kanskje jeg laster det ned....
 
#6
du merker ikke att det kjører på noen måte
bare går stille og rolig i bakgrunnen, så kan du ta det fram når du vil...
 
#9


Min kjedelige profil. Jeg gir nok dette programmet sikkert en fair sjanse, siden the all-seeing eye maser om om online regristering. :mad:

EDIT: En annen ting. Oppdateres xfire profilen hele tiden imens man spiller? Dvs. png bildet?
EDIT: It does.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#10
Hehe Epzilon, du trenger ikke bry deg med at ASE (The All Seeing Eye) maser om den registeringen, man trykker bare rett og slett på at man gjerne vil ha en ny 7 dages prøve periode :p Så slipper man og regge seg med den, siden det koster cash :/

Men jeg tror jeg dropper denne tingen siden her går det i ASE hele veien :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Opprinnelig skrevet av Revan@27.12.2004, 03.02
Bare PC-spill, altså?
154277​
Xfire til konsollspill? Jeg føler at det svekker oss hardcore PC-spillere på en måte...
 
#15
Registrerte meg nettopp. Mitt tag er znaak.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Også nettopp regga meg. Nick: Yetipants. Tenk det.
 
#20


Nice program, synd jeg ikke fikk brukt det i ferien.