Yai! Gamecubespill byttes/selges!

#1
Disse spillene har jeg:

-Ellers kan dere bare komme med forslag! </span> :tommelopp:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Nedenfor ser du handlingene jeg har gjort. + står det bakom om handelen gikk bra, men hvis det står - så har handelen ikke gått så bra( tregt levering, plyndret).

<span style=\'color:purple\'>Handlinger som er gjort:

-Min F-Zero GX mot Ghazs Viewtiful Joe[ Har ventet lenge på den,-, ikke hans skyld]

-Min SCII og 007:EON mot variabels MGS:TTS[Bra handel+]
----------------------------------------------------------------------------------------------
Tilbuder

Her ser du tilbub folk kommer med som jeg ikke enda har gjort handlinger med!
Hvorfor? Fordi slik at dere kan se tilbudet dere må overgå! ;) [M=min H=hans]

Tales Of Symphonia
Tomas Skywalker, M TOS mot H Metroid Prime 2.

Super Smash Brothers Melee
Variabel, M SSB:M mot enda ikke bestemt spill.

Conflict Desert storm
Skinny, M CDS mot H bloddy roar eller noe.
 
#3
soul calibur 2(det er vel PAL?) mot medal of honor rising sun?eller age of empire 2(PC),age of wonders2(PC),harry potter og mysterie kammeret(PC),TR:angel of darkness(PC),nightfir007(GBA),veske til GBA,lys til å ha på GBA.kan få to av de tingene hvis du ikke tar MOH:frontline.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Jeg bytter bort Animal Crossing (NTSC) inkl. minnekortet mot Timesplitters 2! Det ligger i posten på mandag om du er interessert.
 
#5
Buggz: Jeg har ikke freeloader men jeg er kjempe interessert så jeg sier ifra hvis jeg får tak i en freeloader. :)

Ghaz: F-zero gx mot viewtiful joe går jeg med på :tommelopp: . Når skal jeg/du sende spillene.

Skinny: Har du ikke andre spill. ALLE spillene mine er pal.
 
#7
Opprinnelig skrevet av skinny@14.02.2005, 15.12
jeg har x-men 2:wolverines revenge,MOH:rising sun.og masse GBA/PC greier.(sa jeg opp de?)
177476​
sorry skinny, men fant ingenting av interesse. :(
 
#8
ikke tre av PC-spillene heller?hvis du ikke er interrisert så hjelper vel ikke det men.uhm*tenke*må ha meg dette spillet.ser at du er et drabelig(heter det det?)pokemon fan,så jeg har vel rundt 200 pokemon-kort,hva med de kortene pluss et spill?

PS:har msn da(ta et hint)
 
#14
Skulle bare skrive at jeg nå også ettertrakter FreeLoader, slik at jeg slipper å starte et nytt emne. :flau:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
En Freeloader koster 12.99$ på Play.com (12.99£ er ca. 145 kroner!), eller 299 på Spiderman..

Får du tak i en slik har du allerede en deal på gang: din Timesplitters 2 mot min Animal Crossing (NTSC) inkl. minnekort!
 
#16
Opprinnelig skrevet av Buggz@25.02.2005, 10.07
En Freeloader koster 12.99$ på Play.com (12.99£ er ca. 145 kroner!), eller 299 på Spiderman..

Får du tak i en slik har du allerede en deal på gang: din Timesplitters 2 mot min Animal Crossing (NTSC) inkl. minnekort!
181574​
TAkk for tipset!
 
#18
Opprinnelig skrevet av sæven@28.02.2005, 19.56
Må ha Tales of Syphonia!
innteresert i noe av dette?
183055​
Føler dessverre ikke at spillene du har der er verd min TOS. :(
Lykke til med å skaffe d på emnet ditt da! :D