Yakuza 3!!!!!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Er det det spillet som foregår i det føydale Japan, eller? Isåfall er jeg enig i at det ser lovende ut. ^^

Edit: Det var det ikke, nei. Husker bestemt at jeg leste i Edge om et spill hvor man spilte en slags yakuza i føydal tid, men det var sikkert noe annet. Uansett gav det lille jeg har spilt av Yakuza mersmak, så dette her skal jeg følge med på. Burde kanskje få spilt ferdig Yakuza en dag også.
 
#3
Joda. Det er et yakuza spill som foregår i føydal tid også, der du spiller en av forfedrene til kazuma. Det har kommet ut i japan for evigheter siden, men av en eller annen grunn tar det veldig lang tid før det kommer hit. Samme som yakuza 2 egentlig...

Dette ser forsåvidt kulere ut enn det yakuza spillet fra gamle dager synes jeg. Synes grafikken var ganske bra også. Så ut som vi så litt ingame inni der. Man kan håpe:D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Javisst. Syntes det kom bra fram i Yakuza hvordan de forskjellige familiene var bygd opp, og figurene var noe mer enn bare stereotyper. I tillegg til at jeg aldri sier nei takk til et slåssespill i River City Ransom-stil. ^^
 
#5
Steike, det så nydelig ut.. Yes!! nå har jeg noe å glede meg til på ps3!

Kazuma er rå, begynner å like stilen hans i yakuza 2 og gleder meg til å se han i et nytt yakuza action i hd grafikk.
 
#6
Yakuza var bra, men ikke så bra at jeg går over lik for å spille det. Likevel har jeg planer om å skaffe og spille gjennom Yakuza 2 i god tid før Yakuza 3 kommer ut. Den spin-offen fra gamle japan er også av interesse. Men jeg håper de pusser mer på gameplayet denne gangen.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Så vi kan forvente oss dette når neste generasjon konsoller er ute eller? Må nesten minne om at Yakuza 2 som enda ikke er sluppet oprinnelig dukka opp i Japan noen dager før enern i Europa. :gnoh:
 
#11
Skal være hakket bedre enn det første. Likte du det første vil du nok definitivt like oppfølgeren.
 
#12
Kan bekrefte det. Jeg synes kampene og historien er bedre i Yakuza 2. Har ikke runda det ennå, men er ikke så langt unne tror jeg.

Hvis du hadde fulgt med litt rundt forbi lodin så ville du ha sett at jeg har skrevet om yakuza 2...
 

oma

Village Drunk
#13
Litt skeptisk til å prøve ut denne serien, føler den har samme .. "aura" rundt seg som The Getaway. En del feil som enten blir oversett av de som spiller, eller spytter deg i ansiktet, men ellers en god historie som får deg til å spille videre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Forskjellen er at The Getaway prøver å være GTA, men siden det er laget av bavianer fungerer det ikke. Yakuza prøver ikke å være GTA, og lykkes mye bedre.
 
#15
Hor i all verden du har fått Getaway fra når du ser på dette spillet skjønner ikke jeg. Ikke er det i samme sjanger en gang. Om Yakuza skal sammenlignes med noe, så er det nærmere Shenmue.
 
#16
Kjøpte med meg "Yakuza spin-offen" da jeg var i Japan. Helt greit spill, men jeg skulle ønske at de heller ville gi ut et ordentlig nytt Yakuza 3. Nå ser det ut til at ønskene mine har blitt oppfylt. Dette skal kjøpes på dag 1!
 
#17
Dette her blir aldeles knall! Yakuza er jo Sega's spirituelle oppfølger til Shenmue, den legendariske trilogien som aldri ble fullført på Dreamcast. Jeg også trodde at 3'ern skulle være satt tilbake i tid, så jeg ble overlykkelig over å se denne videoen! Spin off'en er sikkert bra den, men bare tanken på å få se Tokyo's skitne underverden i HD gjør meg skjelven i beina.. :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#18
Ehm var ikke Shenmue planlangt og gå langt utover 3 spill? Mener og ha hørt det en gang for mange mange år siden. De hadde liksom store planer for den spillserien, men vi vet jo alle åssen det gikk, kom bare to gitt. Noe som igrunn var/er litt trist for det var to fine spill.
 
#19
Ehm var ikke Shenmue planlangt og gå langt utover 3 spill? Mener og ha hørt det en gang for mange mange år siden. De hadde liksom store planer for den spillserien, men vi vet jo alle åssen det gikk, kom bare to gitt. Noe som igrunn var/er litt trist for det var to fine spill.
Jo, det stemmer det, men tror det bare skulle komme tre til Dreamcast. Med fullt fokus på Yakuza-serien er jeg redd vi aldri får se noe nytt kapittel i Shenmue-sagaen. :(