Yu Gi Oh Nightmare Troubador

#1
Jeg husker fra et annet yu gi oh spill kunne vi skrive inn en kode fra kortene til gameboyen å få d på spillet. Går det ann her? Jeg har også lest at man skrive inn koder, er det sant?
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Ser sånn ut.
Card Passwords for the Password Machine
When you go into the card shop, there is a password machine. In order to use this you must have 3 things: 1. completed expert tournament 2. 1000 KC 3. already have the card you desire (the machine can only be used on cards that you already have). Now that you have these 3 things, you ask, "Where do I get the passwords?" The answer is simple. It's on real yugioh cards, on the bottom left corner. Simply Enter these codes and you will recieve the card you desire. [/b]
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/920752.html
 
#3
Takk for hjelpen, men hvilken pakker må jeg kjøpe på spillet for å få Dark magician å den familien, celtic guardian, blue eyes white dragon, Red eyes black dragon, Curse of dragon, battle ox og baby draon? Jeg kan velge mellom 5 pakker å kjøpe, hvilke må jeg kjøpe for å få dem?
 
#4
Ta å sjekk linken til Lodin litt. Hvis det er noengang noe du lurer på angående et spill, så sjekk på gamefaqs.com
De pleier som regel å ha svarene der.
 
#5
Men jeg har ikke enda fått den passord maskinen til å virke. Men hva skal jeg kjøpe for å få de som jeg skrev opp, jeg fant det ikke på gamedfaqs. Jeg vil vite hvilke pakker jeg må kjøpe for å få de korta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Øh... de legger vel tilfeldige kort i pakkene, sånn at du aldri kan vite hvilke kort du kjøper. Trodde det var ett av hovedkonseptene bak sånne samlekortspill. :usikker:
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Det er ingen her som spiller dette så du vil uansett ikke få svar. Gå heller til GF, lag en konto og spør om det her.
 
#10
Hva med å finne et Yu Gi Oh-basert forum, registrere seg og spørre om hjelp der?
Eller gjøre noe så enkelt som å google seg fram til svaret, for uansett hva det er du lurer på, så finnes det garantert en annen lurvefjans som vil ha svar på nøyaktig det samme problemet.