Zany Quotes from tah FF-games

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#3
Fullt mulig ja. Jeg har ledd meg skakkere enn skakkest. Utrolig mye genialt der.
 
#4
Du må trykke på linkene. Hehe, jeg tenkte det samme som deg først.. "ehh.. jaha?"
Men hvis du trykker på linkene så kommer det opp et bilde fra spillet med setningen som er "morsom".

(jeg er lit bakfull, så det kan hende det er en selvfølge å trykke på linkene.. jaja).
 
#7
Opprinnelig skrevet av Reaper@04.09.2004, 20.59
Hm... Aldri tenkt over at FF VII hadde så mange homoerotiske undertoner... :blunk:
Kødder du? De nærmest hopper ut av skjermen og biter deg i fjeset. Det er umulig å ikke se de.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#8
Opprinnelig skrevet av Sisamez@04.09.2004, 10.13
Ahh... Jaja, du kunne godt ha linket til den beste, Garland!

http://zanyvg.overclocked.org/finalfantasy9/index.html

Etter et langt søk gjennom alle linkene på rundt tretti sekunder fant jeg at jeg likte denne best...
97860​
Hehe ja den er veldig morsom i forhold til alt det andre hehe :p

Skal lage en best of senere, når jeg har fått gått gjennom alt.
 
#9
Opprinnelig skrevet av SortUlv+05.09.2004, 14.23-->
<!--QuoteBegin-Reaper
@04.09.2004, 20.59
Hm... Aldri tenkt over at FF VII hadde så mange homoerotiske undertoner... :blunk:
Kødder du? De nærmest hopper ut av skjermen og biter deg i fjeset. Det er umulig å ikke se de.
98418​
[/b]
Aldri TENKT over det. Har lagt merke til noen greier, men det slo meg ikke at det var SÅ mye. :svette: Lenge siden jeg har spilt det også... Begynner å nærme seg tre år. Må skaffe meg spillet igjen....

/Off-topic: Hva har du gjort med avataren din!? Savner geita.../
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Plutselig fikk jeg lyst til å spille FFVII, gitt. :forelsket:
 
#14
Wallmarket.

Forresten godt å se at FF IX kun har én slik "feil". ^_^