Zelda Collector's Editon

Har du Zelda Collector's Editon?


  • Totalt antall stemmer
    1
F

Fanta Boy

Gjest
#1
Grunnen til at jeg skriver det, er at dette er vel litt skjeldent og få tak, i butikker selger det nesten bare med GC(Sånn jeg fikk den :p ).
 
#2
Den er ikke akkurat skjelden. Det er bare det at du enten må finne en side som selger den løst (TBCgames har f.eks. solgt NTSC-versjonen løst - om de gjør det enda, vet jeg ikke), eller punge ut 795,- for den, for så å få med en GameCube på kjøpet.

Btw, nei, jeg har den ikke.
 
#3
Den er slett ikke sjelden lenger, selv fikk jeg min første av Unsaco. Senere så jeg de solgte den løst på EB Games på Byporten, hvor jeg kjøpte enda en, og en til Rube her på forumet.
 
#6
Har den, ja. Det skulle jo være en "sjeldenhet", men det er jo trykket så mange eksemplarer at den er alt annet enn sjelden. Eneste "problemet" med den er at man enten må kjøpe ny GC, eller finne et sted/en person som selger den løst.

Tja, beste spillet må vel være Ocarina of Time.
 
#9
Kjøpte den for en hundrings av en venn som var med meg på nintendotreffet.. Han vant Soul Calibur 2 konkuransen (han slo meg ut i semi-finalen)
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Nei, men jeg skulle gjerne ha hatt den. På den annen side har jeg en PC med TV utgang så det er ikke akkurat noe problem for meg å spille de spilla.
Plukker den nok opp hvis jeg finner den billig et sted.
 
#12
Er liksom ikke all verdens til retro gamer. SÅ jeg klarer meg uten. Fikk jo med den ekstra disken til Zelda Wind Waker også, men den ble brukt kun et par ganger.
 
#14
Nei, jeg har den ikke, men fetteren min vant en på nintendo.no. Så jeg kan låne den av han når jeg vill.
 
#15
Jeg har en NTSC version... kjøpte den på spiderman for 600 spenn... var DYRT egentlig når jeg så at jeg kunne fått med en gamecube og controll 799 i spaceworld....
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Jeg har den... Ikke.
Psykopat, du har en av de tøffeste avatarene jeg har sett på lenge. :)
 
#17
Hvilke spill ligger på denne bonusidsken.
 
#19
det er legend of zelda, tha adventure of link, ocarina of time, majoras mask... :tommelned: kjipern at de ikke var link to the past... :tommelned:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
Det er nok pga. at det spillet ligger for salg på GBA. Hvem sa at Nintendo ikke legger slu planer for å tjene penger?