Zelda: Wind Waker & Metroid Prime

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ja, da har jeg endelig fått meg GameCube, og jeg må nesten ha meg Wind Waker og Metroid Prime. Jeg har en del PS2-spill jeg er lei av, så jeg håper på å få byttet bort dem i samme slengen.

Her finner du min komplette spill-liste, og jeg vil helst bli kvitt de jeg har merket med
. Hvis du vil ha noen av PC-spillene, blir jeg ekstra glad. Det er bare å spørre om de øvrige spillene også.
 
#3
Vent litt, jeg skulle egentlig kjøpe de av Jubei, men han har ikke svart på PM-er siden fredag. Hvis han ikke svarer snart, kan jeg kjøpe de av deg.
 
#6
jeg har begge mp og zelda me bonus disken.... hva skl du ha for disse spilla Final Fantasy VI og Final Fantasy X
 

Novastrum

Feminist-elitist
#10
Opprinnelig skrevet av vodkai@23.04.2004, 23.54
Du kan kjøpe Wind Waker av meg for 200,- og du betaler porto.
Er det slik du vil bli husket her på spillegalforumet? Som "han som solgte windwaker for 200 kroner"?
Ikke gjør det, Kai! For Shigerus skyld, ikke gjør det :(
 
#11
Opprinnelig skrevet av Novastrum+24.04.2004, 01.10-->
<!--QuoteBegin-vodkai
@23.04.2004, 23.54
Du kan kjøpe Wind Waker av meg for 200,- og du betaler porto.
Er det slik du vil bli husket her på spillegalforumet? Som "han som solgte windwaker for 200 kroner"?
Ikke gjør det, Kai! For Shigerus skyld, ikke gjør det :( [/b]
jeg veit, jeg la meg i går etter den posten og innså selv at det var ganske billig. Tenkte bare jeg aldri spilte det lenger, men det blir nok litt for billig. Enig i det.
 
#18
Du er ikke lysten på Wave Race: Blue Storm og Star Fox Adventures til den splitter nye konsollen din a?

Kunne nemlig tenkt meg Gitaroo Man og Ratchet & Clank til PS2...
 
#19
Haha, nei de to er to av yndlingsspillene mine, så dem vil jeg ha selv. Dessuten tror jeg ikke jeg vil finne dem igjen, i orginal verjson hvis jeg skulle ombestemme meg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.