Zombie Panic! Source

#1
Shit is tight son!

Zombie Panic! er muligens allerede litt gammelt for noen her, men spillet var utrolig morsomt, særlig når hele gjengen er samlet på VT/TS. For noen uker siden kom ZP: Source ut, og modden er herlig, men krever en liten gjeng med hyggelige folk for å nytes på sitt beste.

Det er selvfølgelig freeware, og krever Half-Life 2.


Zombie Panic: Source is a co-op oriented Survivor Vs Zombie multi-player survival horror modification for HL2. While our main priority is to make the mod as fun to play as possible, ZPS plans to greatly expand on the core features of "Zombie panic" For HL1, with the obvious new features, impressive visuals, and of course atmospheric maps. More importantly ZPS will not force players to fend against dumb and predictable AI, but instead keep the same intense thrill of surviving against intelligent and persistent player controlled zombies as the original.
Synes man ikke dette i det minste virker litt moro, kan man bare finne frem spaden.
Spillet kan lastes ned gratis her: Zombie Panic! source

Så, om noen er med, kan vi jøde rundt og leke zombier. Det er også verdt å nevne at det er to forskjellige moduser:
Combat - vanlig deathmatch, X vs. Y - drep hverandre
Mission - humans må fullføre forskjellige objectives rundt om kring på mappet, som ender i at de enten blir eid av zombies eller kommer seg unna.
Alt i alt handler det om at zombier har en del liv (respawns), mens humans må være sparsome med ammoen sin, da de ikke respawner. Alt i alt et utrolig fett spill.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#2
Noen som er nede med dette utover kvelden?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Ja, jo, jeg kan godt ta en runde eller tre. Bare sleng opp et tidspunkt her i tråden, så og si alt passer for meg, bare si ifra en time i forveien ellernoe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Ja, si ifra. Installerer nuh.

Og si ifra på MSN for faen sånn at jeg ikke får høre "omg hvorfor sjekka du ikke SG akkurat da'a" etterpå.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Evt. "si ifra på forumet en time i forveien". Om du er på MSN men ikke sjekker forumet minst én gang i timen er du ikke pro uansett.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
Laster ned nå, kanskje det er noe som får meg i... zombie-modus før Left 4 Dead.
 
#7
Det er heite saker dette, men krysser fingra for noen updates etterhvert, da det er mye rart de har funnet på. Som at man f. eks setter seg fast i samme grad når man går over et bøttespan som når man går over en sofa.

Nå har ikke jeg så mye tid denne uka, men utrolig nok tipper jeg at jeg er down om det blir en liten samling av SG-folk. Det beste hadde vel vært om vi kunne fått bortimot 10 stykker eller mer til å spille.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Det beste hadde vel vært om trådskaper tok seg i balla og satt en dag/dato sånn at folk faktisk visste når tign skjedde. Din ræv.
 
#9
Ja, fordi det er så jævla vanskelig å avtale en tid hvor folk møtes for å spille, siden vi aldri klarer det i andre spill.

Konkusjon; finn frem spaden.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#10
KLIKKY KLIKK KLÆKKINS. Jeg er down liek a clown iallefall til helgen. Kan kjøre på om kveldene.
 
#12
Bortsett fra fredag kveld, så er jeg opptatt hele helgen. You niggas down fredag kveld?
 
#13
Har spilt dette litt nå. Utrolig kul mod, men jeg har et problem når jeg spiller det på laptopen. Når jeg har kobla til strøm-adapteren til PCen får jeg plutselig utrolig dårlig framerate, og hvis jeg ikke har den i har jeg ganske bra framerate. Noen som veit hva det kan være? Virker ikke så veldig logisk at strømtilførsel skal ha noe påvirkelse på ytelsen. Er litt kjipt å måtte lade opp pcen for å spille helt til det ikke er mer batteri, og gjenta det hele tida.
 
#14
Det er nok fordi att maskinen har forskjellige strømstyringsplaner for innplugget og uplugget(vanlig i windows).

Så feks om du har speedstep i din cpu, så er det stilt inn for lavere ytelse når den er plugget inn og omvendt uten. Selv om det skulle vært andre veien, litt mye snurring men ja.

Sjekk strømstyring/sparing greia, er vel det eneste jeg kan tenke på.
 

oma

Village Drunk
#15
Ble detta fort kjedelig eller? Maskinen min er oppe å kjører nå så jeg hadde lett vært nede på noen runder ^^