Dead Cells \o/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Knæsa noe elitings i den Slumrende Helligdommen i går, så nå er jeg all rune'd up. Tror jeg, iallfall. Litt vittig at runden jeg starta for å teste oversettelsen min ble den beste hittil, da.
 
#43
Kom for første gang til sepulcher i går. For et sted altså. La os kalle det et hat/elsk-forhold. For jeg la ikke merke til at jeg plutselig ble draina før jeg var død.
Kom for første gang til sepulcher i går. For et sted altså. La os kalle det et hat/elsk-forhold. For jeg la ikke merke til at jeg plutselig ble draina før jeg var død.
Derfor jeg nevnte at man må kjøpe lampen :p Gikk på samme smell to ganger selv. Forgotten sepulcher har blitt favoritt området mitt sammen med Graveyard. Fikk 88 cells når jeg tok forgotten i går!
 
#44
Kom meg til siste boss to ganger i går, men den første gangen måtte jeg sette på pause en liten stund og da jeg kom tilbake var jeg på begynnelsen igjen... Så dobbelsjekk om spillet er på pause før du du går ifra det :(

Den andre gangen gikk det atskillig bedre, her er utstyret:

load.jpg


Jeg hadde egentlig en isgranat og en infanterigranat med veldig gode synergier, men klarte ikke å motstå fristelsen av dobbel isgranat mot sjefen.

og her er slutten av kampen:

 

Shinra85

Spillegals effort emo
#46
Oooh. Det er glitrende. Må anskaffes
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Ellers: Det verste er ikke at jeg gadd å oversette spillet, men at noen kom meg i forkjøpet. Testa den i tredve sekunder og fant orddelingsfeil da, så jeg føler vi er tjent med en rik flora og ikke minst fauna av norske oversettelser til Dead Cells.
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Mens jeg fikk endelig no kult å unlocke. Phaser lar en teleportere bak en fiende. Ikke bare stunner det dem og de tar litt skade, men neste angrepet gir mætti med damage. Det er så helvetes deilig å kunne trolle alle fiendene som har bullshit angrep.

Jo også tok jeg en heis ned og der var det en haug med dicks så jeg tok den opp igjen. Sendte så heisen ned igjen, men hoppa av. Da jeg dro ned igjen var det tomt så heisen hadde tydligvis knust samtlige.
Det er så mye greier i dette spillet ass.

E: Du får oversette det til Nynoregsk, Fetthest.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Neven til kongriken. Var ikke klar. :penga:
 

demake

Seksuelt godteri
#51
Mista 65 sjel...celler i slottet fordi jeg skulle leke deilig og plukke opp blueprinten bak den tredje låste døren. Fy faen.
 
Sist redigert:
#52
Angående heiser så har jeg sluttet å bruke de nedover, stomper alltid, man kan også hoppe igjennom de. Sparer litt tid på det.

@demake det er et triks for å få tak i den blueprinten:

Når man har bekjempet neven til kongen får man muligheten til å hoppe ut av kroppen og utforske endel steder som man vanligvis må ha edderkopprunen for å nå. Hvis man trykker knappen man bruker for å få hodet tilbake igjen mens det har plukket opp en gjenstand så får du gjenstanden.
 

demake

Seksuelt godteri
#53
Bekjemper ikke han med det første.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Skills.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#58
Jeg har ikke spilt Dead Cells, men slikt er interessant å lese om enten man ser det eller ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Ellers, hva har skjedd i Dævve Seller i det siste da? Vel, nyeste patch - v1.1 aka Pimp My Run (urk) - er ute, og stort sett hele spillet er rebalansert. Det er fokus på å knytte mutasjoner opp mot cooldowns på skills, slik at du kan redusere cooldown ved å knerte fi enten med nærkamp eller øh fjernkamp, for eksempel. Skalering av fiender etter spillerferdigheter er visstnok også bare - poff - helt borte, uten at jeg har forska veldig mye på dette merka jeg godt at da jeg kjørte sparegrisrunde og bare gønna på med starter-kit ble det rimelig håpløst å få drept noe på under ett sekund da jeg kom til Ramparts. Det er så mye som er endra at jeg ikke husker akkurat hva de trakk fram som grunnen, men noe av målet er at flere builds skal være viable og at det er langt mindre kit som er auto-recycle nå. Kom meg til Kongrikens Næva med Thunderbolt (dævva da han hadde en centimeter med helse :argh:), noe jeg aldri hadde tenkt var mulig før, så det kan jo være et utslag av dette.

I konsollenes rike kan det nevnes at Switch-versjonen nå har støtte for 60fps-modus, noe som etter en kort test lot til å holde vann. Ja, og en annen veldig markant endring er at istedenfor at du må finne dørene med tidslås på hvert brett, ligger de nå og venter i korridoren til neste brett. Det er færre tidsdører nå, men til gjengjeld har du dører som bare åpner seg hvis du klarer å myrde et visst antall fiender uten å ta skade. Begynner på 30, går videre til 60 og hvis det er etter en boss må du bare klare deg gjennom bossområdet uten å ta skade. "Bare". Hehe.

Og videre? v1.2 Beta byr visstnok på nye områder, og litt lenger fram har vi Land of the Giants eller hva det heter (husker ikke) som er en DLC-pakke med masse nye områder, nytt gear, nye bosser og generelt mye mer koz. Ny rustning til sulliken du spiller som også! Hva kommer den herligheten til å koste da? Ikke et øre. Og hvis du trenger mer overbevisning for å tenke at Motion Twin er verdens beste utviklere, kan du jo ta en titt på denne videoen (med noen spoilere fra DLC-pakka):