Ellers, hva har skjedd i Dævve Seller i det siste da? Vel, nyeste patch - v1.1 aka Pimp My Run (urk) - er ute, og stort sett hele spillet er rebalansert. Det er fokus på å knytte mutasjoner opp mot cooldowns på skills, slik at du kan redusere cooldown ved å knerte fi enten med nærkamp eller øh fjernkamp, for eksempel. Skalering av fiender etter spillerferdigheter er visstnok også bare - poff - helt borte, uten at jeg har forska veldig mye på dette merka jeg godt at da jeg kjørte sparegrisrunde og bare gønna på med starter-kit ble det rimelig håpløst å få drept noe på under ett sekund da jeg kom til Ramparts. Det er så mye som er endra at jeg ikke husker akkurat hva de trakk fram som grunnen, men noe av målet er at flere builds skal være viable og at det er langt mindre kit som er auto-recycle nå. Kom meg til Kongrikens Næva med Thunderbolt (dævva da han hadde en centimeter med helse

), noe jeg aldri hadde tenkt var mulig før, så det kan jo være et utslag av dette.
I konsollenes rike kan det nevnes at Switch-versjonen nå har støtte for 60fps-modus, noe som etter en kort test lot til å holde vann. Ja, og en annen veldig markant endring er at istedenfor at du må finne dørene med tidslås på hvert brett, ligger de nå og venter i korridoren til neste brett. Det er færre tidsdører nå, men til gjengjeld har du dører som bare åpner seg hvis du klarer å myrde et visst antall fiender uten å ta skade. Begynner på 30, går videre til 60 og hvis det er etter en boss må du bare klare deg gjennom bossområdet uten å ta skade. "Bare". Hehe.
Og videre? v1.2 Beta byr visstnok på nye områder, og litt lenger fram har vi Land of the Giants eller hva det heter (husker ikke) som er en DLC-pakke med masse nye områder, nytt gear, nye bosser og generelt mye mer koz. Ny rustning til sulliken du spiller som også! Hva kommer den herligheten til å koste da? Ikke et øre. Og hvis du trenger mer overbevisning for å tenke at Motion Twin er verdens beste utviklere, kan du jo ta en titt på denne videoen (med noen spoilere fra DLC-pakka):