«≡»«≡»[ Spill til GBA, PS2, PC, Gc++! ]«≡»«≡»

#1

OBS! Ingen salg for øyeblikket.

Sist oppdatert:
28. august - Ingen salg as of now.

Her er et utvalg titler som selges til høystbydende, uten at jeg går for det første og beste. Ingen bytting, disse selges i anledning sommerferien som ikke sponses av Statens Lånekasse. Send meg en PM eller post i tråden. Spillene selges hver for seg, men det er jo naturligvis ikke noe i veien for at man kjøper flere spill av gangen.

Jeg kan selge mot forhåndsbetaling eller oppkrav, avhengig av hva som er ønskelig for mottager. Har tidligere solgt World of Warcraft Collector's Edition til Toz med forskuddsbetaling, ref. denne tråden og tilbakemeldingstråden. Med tanke på at kjøper betaler porto vil sannsynligvis forkuddsbetaling være å foretrekke. Prisene for porto er som følger:

Brevsending, forskuddsbetalt: kr 30,-
Brevsending, oppkrav: (kr 30 + kr 56) kr 86,-

Vennligst legg merke til at disse prisene er for ett enkelt spill. Ved kjøp av flere spill sammen vil portoen kunne bli høyere.


Klikk her for større bilde (ikke alle spill er avbildet).


GBA:
  • [*] SOLGT - Final Fantasy Tactics Advance - SOLGT
  • Mario & Luigi: Superstar Saga
Nintendo DS:
  • [*]SOLGT - Band Brothers - SOLGT
PS2:
  • [*]SOLGT - Final Fantasy X-2 - SOLGT
  • Auto Modellista
  • Virtua Fighter 4
  • Rez
  • Silent Hill 3
  • Resident Evil: Code Veronica (amerikansk, NTSC-U/C)
Gamecube:
  • Tales of Symphonia (amerikansk, NTSC-U/C)
PC:
  • Diablo II (Best Seller Series Edt.)
  • Unreal Tournament 2004 (CD Edt.)
Xbox:
  • Splinter Cell (ikke avbildet)
Dreamcast:
  • Sonic Adventure 2 Birthday Pack (Ten Year Anniversary Edt, w/ Sonic Adventure 2, Sonic music disc, Gold tinted Sonic engraved coin & History booklet) (japansk, NTSC-J, option for engelsk tekst)
  • Jet Grind Radio (amerikansk, NTSC-U/C)
N-gage:
  • Tomb Raider
Så. Kom med bud?
 
#4
Er interisert i Final Fantasy Tactics, Band Brothers (Blir det er problem for meg at det er Japansk? Kan ikke språket), Final Fantasy X-2 (er det PAL?).

Og sist, hvordan selger du? Postoppkrav?
 
#5
Final Fantasy X-2 er så PAL som det kan få blitt.

Angående språket i Band Brothers er det litt forvirrende de første minuttene, men man skjønner kjapt tegninga. Selv kan jeg lite/ingenting japansk, og jeg skjønner sånn ca. hva som foregår etter å ha spilt det on and off siden jeg kom hjem fra Japan. Selve options-menyen er vel det som er vanskeligst, men der trenger man egentlig aldri hoppe innom. Spillet autolagrer og lyden er tilsynelatende optimalt innstilt fra start. Ellers er det også en halvlaber oversettelse på GameFAQs, som kan være til hjelp. Utover det kan jeg alltids slenge sammen et dokument med bilder og tekst som tar for seg det viktigste. Stort sett er det imidlertid ganske selvforklarende når man har prøvd seg frem med stylusen.

Jeg kan selge mot forhåndsbetaling eller oppkrav, avhengig av hva som er ønskelig for mottager.
 
#9
Interessert i et eller flere av de her?
Kunne bytta ToS mot opptil flere av dem.

GC:
Mario Golf [NTSC]
Waio World [NTSC]
Mario Party 4

GBA:
Pokémon Sapphire
Advance Wars 2
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Opprinnelig skrevet av Nobu@21.05.2005, 19.07
Ingen bytting
224268​
ToS er forøvrig egentlig mitt, og byttes ikke. Vi er kun ute etter penger for å overleve sommerferien.
 
#11
Tror desverre ikke jeg kan by noe høyere på Band Brothers. Vurderte som sagt 2-3 spill, men ser desverre dårlig ut med økonomien...

Ang FFX-2: Fant den billig på CDON.com, men jeg kan by 150kr + frakt, hvis jeg kan betale med postoppkrav.
 
#12
Med oppkrav ender vi opp på latterlig høye donasjoner til Posten, men uansett: tror nesten du får kjøpe det med svensk cover fra CDON. Kunne tenke meg 210 kr for spillet, da kan jeg spandere porto dersom du betaler med kontoinnskudd på forhånd.

Edit: Ved oppkrav blir det over 80 kr bare for porto/oppkrav. Ingen videre økonomisk affære.
 
#13
Har desverre ikke mulighet til å betale med kontoinnskudd, så blir beklagelig nok ingen avtale da.
Håper du får solgt til noen andre og får en fin ferie :)

EDIT: Evt. kan en Endre sette over 210 kr som lån for meg, hvis du betaler portoen, som du forslo?
 
#14
For meg spiller det ingen rolle hvor pengene kommer fra inn på min konto, så om du betaler gjennom noen andre er det selvfølgelig i orden. Hvis du vil gjøre det sånn kan jeg prate med ham om det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Jeg er veldig interessert i Final Fantasy: Tactics Advance. Hvor mye for det inkl. porto?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
Æsj, og jeg som tenkte jeg skulle slippe det...

Hva med 150 rett inn på konto?