OBS! Ingen salg for øyeblikket.
Sist oppdatert:
28. august - Ingen salg as of now.
Her er et utvalg titler som selges til høystbydende, uten at jeg går for det første og beste. Ingen bytting, disse selges i anledning sommerferien som ikke sponses av Statens Lånekasse. Send meg en PM eller post i tråden. Spillene selges hver for seg, men det er jo naturligvis ikke noe i veien for at man kjøper flere spill av gangen.
Jeg kan selge mot forhåndsbetaling eller oppkrav, avhengig av hva som er ønskelig for mottager. Har tidligere solgt World of Warcraft Collector's Edition til Toz med forskuddsbetaling, ref. denne tråden og tilbakemeldingstråden. Med tanke på at kjøper betaler porto vil sannsynligvis forkuddsbetaling være å foretrekke. Prisene for porto er som følger:
Brevsending, forskuddsbetalt: kr 30,-
Brevsending, oppkrav: (kr 30 + kr 56) kr 86,-
Vennligst legg merke til at disse prisene er for ett enkelt spill. Ved kjøp av flere spill sammen vil portoen kunne bli høyere.

Klikk her for større bilde (ikke alle spill er avbildet).
GBA:
- [*] SOLGT - Final Fantasy Tactics Advance - SOLGT
- Mario & Luigi: Superstar Saga
- [*]SOLGT - Band Brothers - SOLGT
- [*]SOLGT - Final Fantasy X-2 - SOLGT
- Auto Modellista
- Virtua Fighter 4
- Rez
- Silent Hill 3
- Resident Evil: Code Veronica (amerikansk, NTSC-U/C)
- Tales of Symphonia (amerikansk, NTSC-U/C)
- Diablo II (Best Seller Series Edt.)
- Unreal Tournament 2004 (CD Edt.)
- Splinter Cell (ikke avbildet)
- Sonic Adventure 2 Birthday Pack (Ten Year Anniversary Edt, w/ Sonic Adventure 2, Sonic music disc, Gold tinted Sonic engraved coin & History booklet) (japansk, NTSC-J, option for engelsk tekst)
- Jet Grind Radio (amerikansk, NTSC-U/C)
- Tomb Raider