Årets debatant

De nominerte er:

  • Benjamin

    Stemmer: 0 0,0%
  • Shadar

    Stemmer: 0 0,0%
  • Houseman

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Zarathustra

    Stemmer: 0 0,0%
  • impywimpy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ebriosus

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#1
Fortell gjerne hvem du stemte på og hvorfor. Avstemningen avsluttes fredag 07.01 kl. 18.00.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Gateway er en morsom og iherdig kverulant, så dit går min stemme til årets debatant.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Portveien SeksHundreOgSekstiSeks fikk min stemme, gitt.
 
#8
Helt klart Houseman. Rett og slett fordi han faktisk tar seg tid til å svare til alle de tåpelige tiltalene han blir stilt. Han orker også å rette på alle slags skrivefeil, noe som ikke alltid er like populært. Hadde han bær vært en smule mer selvironisk og åpen til å innse egne feil, ville han vært tilnærmet perfekt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Jeg slenger meg på, jeg også. Porten fortjener tittelen som årets debatant, synes jeg. Selv om det vel blir Shadar i denne kategorien også ...

REDIGERT: Takk til alle som har stemt på meg, forresten. :)
 
#14
Alt annet enn Houseman er fjollete å stemme. Han klarer faktisk å argumentere på et hyggelig og rolig nivå. Han får frem det som skal uten personangrep eller å være overlegen, ekkel, wannabe akademiker osv.
 
#16
Du er bare sur fordi du er lettpwnd, Zythius. Så...:

Redigert: Hmmm ^_^

Jeg husker ikke hvem jeg stemte, men jeg tror de to-tre aktuelle kandidatene vet hvem det stod mellom, ihvertfall.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#18
Hadde Crenshaw vært på den lista skulle jeg stemt på ham. Siden han ikke gjør det stemmer jeg Shadar som har kamuflert arrogansen sin litt i det siste og begynt å ordlegge seg litt mindre krampeintellektuelt. Mye fine meninger å spore under det til tider kryptiske språket.
 
#20
At nordlendinger for faen skal banne er faenmeg en forbanna selvfølge. At andre adopterer den tvilsomme vanen er jo forsåvidt greit. Jeg stemmer på Ebriosus fordi han har ett hode flere enn de fleste andre her på forumet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.