Årets skuffelse 2011

Årets skuffelse 2011

  • LA Noire

    Stemmer: 12 33,3%
  • Gears of War 3

    Stemmer: 2 5,6%
  • Deus Ex: Human Revolution

    Stemmer: 2 5,6%
  • Dragon Age 2

    Stemmer: 11 30,6%
  • Dungeon Siege 3

    Stemmer: 3 8,3%
  • The Elder Scrolls V: Skyrim

    Stemmer: 4 11,1%
  • Bodycount

    Stemmer: 1 2,8%
  • From Dust

    Stemmer: 0 0,0%
  • Saints Row The Third

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    36
#21
Sikkert veldig seint ute, men anyway så sto det mellom Skyrim og L.A Noire.
Skyrim synes jeg ble skuffende fordi jeg synes det var som Oblivion bare med snø, og mindre valgmuligheter i starten, men jeg stemte L.A Noire fordi når kjerringa kjøpte det på bursdagen min fikk jeg fnatt fordi man ikke kunne løpe vilt og skyte.
Jeg vet jeg vet, enda en Gta klone, men det var det jeg ville ha! Jeg ville utforske byen og gjøre side missions og kose meg i mitt eget tempo. Men det jeg fikk var en police academy simulator. Hvem faen synes det er dritgøy og sitte en fredagkveld med noen kalde innabords og leite etter en serviett med blod på, og sitte og spørre en stakkar hvor han var og hva han gjorde -_- Nei det var årets store skuffelse for meg. Det var så lite og gjøre utenom oppdragene!! Og når du var på et oppdrag, gjorde du nesten det samme som på side missionsa! Fuck, det eneste noir spillet jeg har spilt er Max payne, og alle veit at Max payne sparker rumper. Historien er jo også bedriten, hvis du vil ha L.A Noire, så kjøp eller last ned The Black Dahlia.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#22
LA Noire, fy faen LA Noire. Jeg elsket de første to timene av spillet, men så gråt jeg da jeg fant ut at spillet aldri fikk mer dybde.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Jøss, to personer i lignende jobber har ulike kvalifikasjoner. And furthermore, Susan, det greiene der er bare dritt fra ende til annen. Og bare drit i at det garantert finnes mange som føler det samme som Hepler, at spill sikkert hadde vært fint og flott hvis det bare ikke var så mye skyting og faenskap.

Hele den saken der, ass. Her på berget er det nok mest artig, men fy faen hvis kjerringa mi hadde måttet oppleve sånt på jobb? Da hadde jeg ikke vært spesielt fornøyd, gitt.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Leksa er uansett at det finnes mange søplefolk på nett og det beste man kan gjøre er å late som om de ikke eksisterer.
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Men mest Jade.
 
#30
Blir ikkje provosert av den tegneserien der, men synes likevel ikkje den er særlig morsom. PRÆ HÆ DAMÆ KANKE JOBÆ ME SPIL DA HÆ HÆ. Hadde flirt meir om det var Peter Millinbux som tok imot.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Akkurat i Asscreed sitt tilfelle dro de fram Jade og framstilte ehenne som den nye Hideo Kojima til tross for at hu bare var produsent. Det fortjente akkurat den backlashen det fikk siden det var Ubisoft som starta å "hore" henne ut. Når de lanserte AC2 hørte man heller ikke en dritt fra henne.
Hamburger Helper er det bare synd på siden hu ikke har gjort stort annet enn å være med på noen intervjuer til DA2. Hu skrev bare replikkene til noen av romansene i det spillet, men har fått skylda for å drepe hele Bioware.

E: Jo denne tubben eier om man later som det er en porr. XD