Årets spill 2008

Beste spill 2008

  • Bangai-O Spirits

    Stemmer: 2 3,8%
  • Bionic Commando Rearmed

    Stemmer: 2 3,8%
  • Dead Space

    Stemmer: 2 3,8%
  • Dragon Quest IV

    Stemmer: 1 1,9%
  • Fallout 3

    Stemmer: 17 32,7%
  • FIFA 09

    Stemmer: 2 3,8%
  • Gears of War 2

    Stemmer: 4 7,7%
  • Grand Theft Auto IV

    Stemmer: 11 21,2%
  • LittleBigPlanet

    Stemmer: 3 5,8%
  • Metal Gear Solid 4

    Stemmer: 3 5,8%
  • Zack & Wiki

    Stemmer: 1 1,9%
  • Ingen av dem/vet ikke

    Stemmer: 4 7,7%

  • Totalt antall stemmer
    52
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
#1
Tam-taaa! Den gjeveste prisen av alle, årets beste spill uavhengig av sjanger og plattform. Stem på din favoritt og fortell oss gjerne hvorfor dette spillet gav deg den beste spillopplevelsen i 2008.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Antageligvis blir jeg den eneste som stemmer på det, men Bangai-O Spirits var limt fast i DS-en min i flere måneder, og jeg spilte hver jævla dag. Alltid morsomt, alltid utfordrende, alltid sjennialt. Bangai-O Spirits uten tvil. ^^
 

Terje

mostly harmless
#3
Den beste spillopplevelsen jeg hadde i 2008 må være Dead Space. Langtifra det spillet jeg brukte mest tid på, for blant annet Fallout 3 er bare så jævla mye større. Men absolutt det jeg koste meg mest med. Synd å se at det gjør det heller dårlig på flere topplister rundt om på webben.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Av de nominerte er det Fallout 3 og LBP som har satt sine største spor, og jeg er fristet til å stemme på et spill jeg ikke eier selv engang (LBP). Dead Space var jævla tøft, men etter man har rundet det er man stort sett ferdig med det. Jeg får gruble litt til.
 
#5
Jeg stemte Gears of War 2, rett og slett fordi det var en vanvittig samarbeidsopplevelse. Slutten overgikk alle mine forventninger, selv om visse endringer i gameplayet på multiplayeren var litt drawback. Tenker da på tempoet. Ellers spilles Horde med venner og vi stortrives, enten det er LAN eller Live.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#6
Den grommeste spillopplevelsen min i fjor var nok Fallout 3. Ikke at selve hovedhistorien fenget så veldig, men spillet i sin helhet fortjener absolutt heder og ære.
 
#7
Zackuuuuu. Jeg kan ikke forklare hvor bra jeg mener Zack & Wiki faktisk er. Det er bare perfekt på alle måter, og er det spillet noensinne som har fått meg til å føle mest mestringsevne. En virkelig juvel av ett spill altfor få har opplevd. Det ligger nå i tilbudsbokser overalt; det er virkelig bare å løpe og kjøpe.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Litt usikker, men basert på at jeg har lagt flest timer i det uten å bli lei så går stemmen til GTA IV. Det er ikke perfekt, men det er det ikke mange som kan skryte av å være. Det kan hende jeg angrer meg og heller skulle stemt Fallout 3, men det får så være.

Ellers... *kremt* Zack & Wiki har jeg


...ikke pakket ut av plasten enda. :yoshi:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Slutten overgikk alle mine forventninger
Akkurat da jeg tenke at nå kan jeg ikke ri noe sværere og mer uhåndterlig i en dass av en on-rails kukgreie blottet for all taktikk og la det hele ende i verdens mest antiklimatiske slutt!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
BRUUUUUMAAAAK. Ellers er det litt trist med et spillår hvor min favoritt var sånn temmelig bra. Intet overvelmende i år heller :/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Kjøp faens Bangai-O, så skal du få se på faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Please do. De har det til sånn cirka 300 spenn på Gampestopp hvis jeg ikke husker helt skakt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Men hva er det egentlig? Jeg blir hjerneskadet hver gang jeg stapper det inn i DS-en.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Kjapt svar: Ja, det også. Greia er at du har 100% av spillet låst opp når du starter det for første gang, så du kan gå rett på sistebossen hvis du vil det. Noen av brettene er veldig korte, så det går fint an å klemme inn noen runder på bussen.

Men igjen, det tar en stund å fatte hva i helvete det egentlig går ut på. Spill gjennom opplæringsmodusen en del ganger til det sitter litt.

Edit: kan gi noen pekepinner på hva spillet går ut på.
Edit2: . =D
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#19
Fallout 3 vinner lett. Kommer høyt opp på det meste fra lyd til følelse som igjen fører til et utmerket spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Bortsett fra stemmeskuespill og grafikk, mener du?