Ødelagte SONY ERICSSON telefoner

#1
Jeg har starta med å prøve meg på reprasjoner av Sony Ericsson telefoner, så jeg trenger telefoner..

Har du noen ødelagte telfoner som bare liggerå støver ned er jeg veldig interresert i de..

Jeg betaler seff porto hvis du har noen du vil kvitte deg med.. :)
 
#2
HAr en k750i som virker bare at joysticken ikke virker helt, men vil egetlig han noen ekstra kroner for den ikke mye men litt
 
#7
SITAT(myztical @ 18.03.07, 20.20) 57241
Vet du hva.. :) jeg gir deg 200 + porto for den jeg, hvis du ikke har ombestemt deg.. :)
[/b]
Den er grei hvordan skal jeg sende den ? postoppkrav eller forhåndsbetaling?
 
#8
Kan ta forhåndsbetaling.. men da må du vente til i kveld før jeg får satt over no penger til deg.. Er hjemme fra jobb ca i 18 tia.. Send meg pm med kontonr da.. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Jeg var så forbanna på min gamle SE-mobil at jeg smadra den under en stor dobbel trebenk inkl. bord, kasta den fra 3. etasje og avslutta med å dynke den i tennvæske og brenne den opp på en stor utendørsgrill. Jeg kan gi deg noen videoer av ritualet, kanskje du lærer en og annen ting om oppbygningen av slike mobiler. :rulleøyne:
 
#11
Oi sann.. Kanskje en anbefaling å gå til psykolog hvis du har SÅ store problemer.. Kanskje du kan få litt hjelp med sinnet ditt.. Ikke helt normalt det der...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Si ikke det; jeg sparer fortsatt på den bedritne Siemens-telefonen min som jeg brukte før, fordi jeg enda ikke har kommet på en god nok måte å ødelegge den på. Så langt involverer planene mine slegge, lampeolje og revesaks.
 

K999

Keystone State Of Mind
#13
Enig. Har minst 2 nokia, en motorola og et par Sony Ericssons som er gamle, og venter på hammeren, noen er allerede blitt ødelagt i forsøk på noen gode følelser.
 
#14
Jeg tenkte jeg skulle shippe mobilen min til en ukjent adresse i Irak, slik at den blir offer for selvmordsbombere!
 
#15
Jeg har en Z520i hvor det ytre displayet ikke mottar noen signaler, det viser bare svart. Kan sikkert selge den til deg så fort jeg har kjøpt meg ny mobil, neste måned en gang.

Redigert: Urk. NinjaSverre har glemt å logge ut av jobbdataen, Agahnim skrev dette.
 
#16
Liten oppdatering, mobilen er nå helt ødelagt. Skjermen er helt hvit. Har prøvd å ta ut batteriet, funker ikke. Får kjøpe en ny i dag.
 
#17
SITAT(Agahnim @ 26.03.07, 13.53) 58223
Liten oppdatering, mobilen er nå helt ødelagt. Skjermen er helt hvit. Har prøvd å ta ut batteriet, funker ikke. Får kjøpe en ny i dag.
[/b]
Sorry... Er mest interresert i k750, w800, w810i..

men takk for at du i allefall klarte å ha noe å tilby i tråden min...


PS:
Er ille at ikke moderatorer klarer å holde seg til regler på forumet..
Det står øverst på siden ->
Prøv å unngå å ødelegge andres handler eller å si ting som ikke har relevans for å holde emnet pent og ryddig..

Kanskje på tide å vokse opp litte granne, prøve å få inn regelverket i hue.. er ikke første tråden jeg har her som moderatorer tror de er veldig morsomme..

Har dere ikke noe å tilby så drit i å svar på mitt emne..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
Synes du litt delvis relatert diskusjon ødelegger emnet ditt? Som trådstarter er det vel bedre for deg at det er interesse rundt emnet enn at det dør bort, vil jeg tro.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Nei, for det ville jo gitt mening. Mistenker at logikkens finurligheter ikke biter på vår venn trådstarter i dette tilfellet, gitt.