ØK: Warhammer-miniatyrfigurer

#1
Wohoo! Jeg har fått penger igjen! Og interessen for pirkearbeidsmaling har plutselig dukket opp igjen :p Er først og fremst ute etter orcs, goblins og dverger, men tar anything så lenge prisen er bra :) Skal kun male, så jeg driter i hvor mange poeng figuren er verdt n stuff.. Umalte figurer prioriteres, men jeg går egentlig utifra at de fleste har malt figurene fra før.. Scenery, green stuff og maling er også interessant.

Har et åpnet, men ubrukt og nytt sett med Chaos Space Marines (10 figurer?) som ikke engang er tatt fra spruesene (?) som jeg kan bytte om det er av interesse.

Og som alltid, bilder er bra!
 
#3
Ja, det ville vært supert! :) Skal du jobbe på NM i år? Jeg skal jobbe på Nintendorommet begge dagene iallefall, så om du også skal, og vi ev. får avtalt en handel, kunne vi fikset det der? :)
 

oma

Village Drunk
#5
Jeg har en del dverger jeg har ønsket å bli kvitt en god og lang tid egentlig, interessert? send pm :)
 
#11
HEI

Hvis du er interesert så har jeg masse orker, og mye annet. Masse umalt og malt.
Har også en hel haug med maling hvis det er noe intresse.

Har også en borg, en helt grønn gress matte, et fjell lignende sak som jeg har laget selv. Mange gress hauger.

Har også en sånn spray boks;)
Og en haug med ferdig malte ringenes herre figurer.
Også mange uferdige, noen helter også.

Send pm om intresse.
Du skal få en god pris;D

Har også mange bøker og blad om warhammer
Og hvis du vil male de selv får du jo med en sort spray boks sånn at duu bare sprayer de og kan male de på nytt;D
 
#13
Hva hadde du gitt for diverse ting egentlig da? har en ganske heftig Orcs & Goblins hær liggende å støve ned. Noen ting er jo litt tunge også, som noen tin figurer.
 
#14
Har fått kjøpt i underkant av 90 figurer, deriblant noen dverger (som jeg hadde mest lyst på), så min lyst og mitt behov for å male er nå døyvet for en tid fremover :p Men du kan jo smekke opp noen bilder, så jeg kan se hva jeg ev. går til? Pris er jeg dårlig på, er ikke så veldig "into" Warhammer-verdenen akkurat..
 
#15
Noen som vet hvor mye regiment setta ligger på for tida? Den gang jeg drev på med dette lå vel prisen på 250kr per regiment, kjenner jeg verden rett er vel denne prisen dobblet?:p
 
#16
Jeg har et Warriors of Chaos Regiment liggende, som jeg har lagt ut på det norske WH-forumet. Fått bu på 100, så jeg tviler egentlig på at du får 500 :p Sjekket litt rundt på Kjø og Salg-delen der, og det virker som om 1/3 av butikkpris er vanlig å selge for med mindre alt er nytt og umalt/fortsatt på sprues. (Om det er snakk om figurer fra 80-tallet/tidlig 90-tallet er prisen noe høyere.)