Ønsker å kjøpe SNES , 64 , ps 1 spill, Kjøper og Tiberian Sun platinum til PC

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Nytter ikke å komme innpå Spillegal å fremstå som en tulling som vifter med politi annmeldelser. Det har nesten aldri skjært seg her før på denne Kjøp, Salg & Bytte delen av forumet som jeg har hørt om. Føyer meg bak Yeti, tror vi overlever uten dere tatt i oppførselen betraktning.
 
#22
Jeg bare sa hva jeg gjør vis dere kødder. Har aldri sagt det har hvert problemer her men det er deres sak vis det har hvert.

Er det noen som vil selge eller ikke?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#23
Hadde du tatt en kikk i tilbakemeldingsemnet vårt, hadde du sett at vi har hatt 5-6 svindler i løpet av hundrevis, kanskje godt over tusen, handler gjennom årene. Det har bl.a. å gjøre med at SG består av oppegående folk som i hovedsak stoler på hverandre og skjønner at lovbrudd ikke lønner seg, og gode rutiner på å sansksjonere mot de som prøver seg i 0,1 av 100 tilfeller, slik at alle vet at det blir første og siste gang hvis noen prøver seg. Men så er du også den første som har kommet med trusler om politianmeldelse på forskudd, så det er mulig det er noe med at man får tillit tilbake hvis man man viser tillit, og motsatt. De som er grunnleggende mistenksomme overfor andre mennesker handler jo uansett minimalt på nettet.

Så prøv på nytt igjen med en litt annen innstilling, og ikke gå utifra at folk er ute etter å lure deg. Stengt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.