Ønsker å kjøpe SNES , 64 , ps 1 spill, Kjøper og Tiberian Sun platinum til PC

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hei spillegal :)

Det jeg lurer på er om folk her har noen snes, 64 og ps 1 spill til salgs til en billig penge? De trenger ikke å støve mer .


De jeg ønsker meg mest er :

Command & Conquer til PS 1 og 64
Command & Conquer :Red Alert 1: Relation til PS 1
Command & Conquer : Red alert 1 til PS 1
Command & Conquer til 64
Soviet strike til PS1
NES konsoll SOM funker!
Grand Theft Auto London til PS 1
Nintendo scope 6 til SNES (Har pistolen trenger bare spillet men kan diskutere om du vil ha bort pistolen din og )


Det er sikkert flere men kommer ikke på i farten nå så vis dere kan skrive ned de dere har eller sende meg en PM hadde jeg hvert glad .

(Er det noen her som har Tiberian Sun platinum til PC så ta kontakt da og!.)

Ha en fin dag videre.

PS: De som gir meg defekt vare som ikke funker blir politi anmeldt eller vis dere tar penger og ikke sender varen. Fikser du problemet blir det ikke noe problem :)
 
#6
Ser at du fortsatt vet hvordan man skal ønske nye medlemmer velkommen martin...:psyduck:

Velkommen til forumet anderwin. :)

Ønsker du eldre saker kan jeg anbefale deg å sende en pm til retrosondre. Han har vanvittig mye rart og jeg vet at han selger noe av det. Jeg håper du får det hyggelig her på forumet.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#7
HEI! Pass deg, eller så anmelder jeg deg til politiet. Men om du ikke har et problem så er det ikke noe problem.
 
#8
Takk Jostein

Men tror jeg stikker ifra dette stygge forumet. Er mest fjortisforumet jeg har hvert på i mitt liv.

@SirkusMartin

Selg meg en Xbox som ikke funker og jeg hadde fårhåndsbetalt og veit du hva. Vi hadde skrevet en kontrakt og vis du ikke hadde holdt på det som stå der blir du anmeldt.

Anmeldt alt 2 fyrer og de har gitt seg og gitt meg pengene tilbake. Lurer på hvor DUST du egentlig er.!
 
#9
Bare stikk før du gjør det værre nå.


Å uansett, du er mest fjortiss i dette øyeblikk med slagere som "Er mest fjortisforumet" og "Fårhåndsbetalt".


Når du anmelder folk i slike saker, så er det meste politiet gjør å kontakte nevnte person og spørre ut.
De fleste blir nervøse å gir tilbake pengene, men om de velger å stå på sitt så hadde heller ikke politiet kunne gjort noe mer da det blir ord mot ord om den teoretiske xboxen funket eller ikke i det du mottok den.

OK! Godspeed!
 
#10
For skrivefeil er jo så vanvittig fjortis... Det er en annen ting jeg ikke liker ved dette forumet. Skrivefeil. Svært mange her på forumet har veldig lett for å trekke skrivefeil og lav intelligens inn i samme bås. Dette er noe alle oppegående mennesker i 2008 burde føle seg for gode til å gjøre. (edit: uten at det nødvendigvis hadde så mye med akkuratt dette tilfelle å gjøre ser jeg nå...)

Mannen gjorde ikke noe galt mennesker!!! Han har sin fulle rett til å anmelde noen hvis de ikke følger sin del av en avtale. Om han kommer noen vei med det eller ikke er hans problem.
Jeg synes ikke det er farlig om vi i det minste lar noen nye medlemmer få komme til her uten at de skal bli gjort til latter i den første posten de lager. Vanlig folkeskikk kalles det. Hvem vet, det kunne kanskje ført til en liten oppfriskning her på forumet.

Slutt å jage vekk nye medlemmer:mad:
 
#11
Det er noe med hvordan han reagerer og skriver i sine helt første post`s å da jostein.

Skrivefeil er ikke noe jeg mener er tegn på lavere iq, men han må da klare å konstruere en setning når han først skal syte.

Jeg har massevis av skrivefeil selv som att jeg roter med "å" "og" i farta. Det er småskrivefeil.

"Er mest fjortisforumet" høres ut som noe en dritfull nyinflytta kosovoalbaner sier, Det er bare mat til de som er irritert på holdningen fra før av.


Men joda.
 
#12
Absolutt Hazen. Jeg er med deg på den. Men jeg synes ikke dette tilfelle kvalifiserte som spesielt ille eller humoristisk.:)

Edit: Var iallefall med deg på den før du forrandra hele posten...
 
#14
Great. Innmeldt 8. oktober. Borte 9. oktober. Way to go folkens....>_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Hvor lenge tror du han hadde holdt ut her hvis det der var for drøyt for'n, egentlig?
 
#16
Jeg sier bare at førsteinntrykket på et forum er ekstremt viktig for om noen skal bli eller gå.
 
#17
Er det nå jeg skal le? For det første har jeg dysleksi så vis du vil ha bevis kom hjem til meg så kan jeg vise deg papirene :).

Vis du har en avtale og du har skrevet under den så kan jeg anmelde deg for å ikke levere det du skrev i avtalen.

Eksempel på en standard kjøpskontrakt:

1. Avtalens parter

Selger
Navn: Arne Bjarne Nilssen
Adresse: Villaveien 27 B, 0027 Oslo
Telefon: 956 56 235
Epost: epost@epost.no

Kjøper
Navn: Simon Simonsen
Adresse: Orrestien 31 B, 4022 Stavanger
Telefon: 411 04 145
Epost: epost@epost.no

2. Salgsobjekt

Beskrivelse av salgsobjektet:
Strøkent Nikon D70
Utstyr: Nikkor 18-55 mm , Sigma 28-105 mm og Sigma 70-300 mm m/Macro, lader , batteri. Med kvittering og garanti.
Serienr: xxxxxxx

3. Kjøpesum

Kjøpesum for objekt beskrevet i punkt 2, er avtalt til kr: 11000 + porto

Kjøpesummen betales:
Forskuddsbetaling

4. Ansvarsforhold:

a. Selger har ansvar for salgsobjektet inntil objektet er overlevert. JA
b. Objektet selges fri for salgspant og andre typer heftelser. JA
c. Selger bekrefter at objektet ikke er tyvegods. JA

5. Levering
a. Salgsobjektet leveres/sendes: (sted, dd.mm.åååå, klokken: 00.00)

6. Reklamasjon
a. Kjøper har rett til å få pengene tilbake dersom:
a) Objektet ikke svarer til opplysningene som selger har gitt.
b) Selger har holdt tilbake opplysninger om objektet som han burde kjent til.
c) Objektet er i vesentlig dårligere stand enn kjøper hadde grunn til å regne med.
b. Kjøper taper sin rett til reklamasjon dersom han ikke innen rimelig tid sender en klage til selger og beskriver mangelen.
c. Selger/kjøper (stryk den ene) plikter å betale porto/fraktkostnader hvis varen returneres.
7. Annet

Kjøpekontrakten er utfylt i 2 eksemplarer, ett til selger og ett til kjøper.



Selger Sted, dd.mm.åååå Kjøper
Dette her er nok bevis for å få penge og at du kan bli anmeld vis du ikke gjør som det står. Dette er bare et eksempel. Skriver du her at den funker og jeg får den defekt og at jeg skulle fått vite det "b) Selger har holdt tilbake opplysninger om objektet som han burde kjent til." så er det bare å gå til politiet så er det hans sitt problem med å få lån også videre. Jeg har sett mange sånne saker.

Jeg er her enda for å se om det blir et bedre sted. Hvor i dundre er admin når de ikke engang banner sånne fjortis folk?

Tror ikke noen kompiser av meg kommer til å like dette forumet når det så teit velkommen hilser også videre her. Mistet noen folk nå ^.^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Veit du, tatt i betraktning hvor kul du har vært så kommer ikke det der som noen skuffelse, egentlig. Just sayin'.
 
#20
Er det nå jeg skal le? For det første har jeg dysleksi så vis du vil ha bevis kom hjem til meg så kan jeg vise deg papirene :).

Vis du har en avtale og du har skrevet under den så kan jeg anmelde deg for å ikke levere det du skrev i avtalen.



Dette her er nok bevis for å få penge og at du kan bli anmeld vis du ikke gjør som det står. Dette er bare et eksempel. Skriver du her at den funker og jeg får den defekt og at jeg skulle fått vite det "b) Selger har holdt tilbake opplysninger om objektet som han burde kjent til." så er det bare å gå til politiet så er det hans sitt problem med å få lån også videre. Jeg har sett mange sånne saker.

Jeg er her enda for å se om det blir et bedre sted. Hvor i dundre er admin når de ikke engang banner sånne fjortis folk?

Tror ikke noen kompiser av meg kommer til å like dette forumet når det så teit velkommen hilser også videre her. Mistet noen folk nå ^.^
Jeg sa ikke att du IKKE kunne anmelde noen.

Jeg sa att det gjør som oftest deg ikke noe spess godt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.