Ønsker grisebillig ps2

#1
Har du en ps2 som er smadret eller whatever, da kjøper jeg den for en billig penge for å øve litt modding før jeg river løs på min egen...
 
#2
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@25.04.2005, 20.21
Har du en ps2 som er smadret eller whatever, da kjøper jeg den for en billig penge for å øve litt  modding før jeg river løs på min egen...
211527​
De selger ps2 med adsl på space world for 500, helt ny og den nye lille ps2. med kontroll!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Jeg har en PS2! Selv om jeg mistenker at det er lasersvikt, desverre. Den kan lese noen spill fint, mens andre vil den ikke lese i det hele tatt. Interessert?
 
#5
hvis han selger den på Qxl kan man få 500+ for den (med dårlig\ødelagt laser)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@29.04.2005, 17.07
Det er jeg, hva vil du ha for den? 250kr, siden jeg må ha ny laser i den og saker?
213490​
Det er helt greit. :) Jeg kan sikkert slenge med et par spill, hvis du er villig til å betale femti spenn mer. Nå, hvor i Norge bor du?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Jeg har...

SSX3
Eyetoy: Play (uten kamera)
NBA Street Vol. 2
Manhunt
TimeSplitters 2
Conflict: Desert Storm II
Soul Calibur
Gran Turismo 3
Grand Theft Auto III
MX 2002

Jeg har også en multitap og en eller to kontrollere som fungerer, samt en jeg er heller usikker på om fungerer. Alle originale. I tillegg har jeg to minnekort.
 
#9
og allt dette for 250? å herre... enten er du veldig dumsnill... en som kødder seg... en som aldri har fått vite prisen på en PS2 og ett spill..
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Jeg tror aldri han skrev at han skulle gi bort disse spillene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
Sancti har rett. Men du kan jo plukke ut hva du er interessert i av haugen, og si en pris?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
... Jeg sier jo at du skal plukke ut hva du vil ha, og si hva du er villig til å betale for det, jo. Fint, hva om jeg sier at hele bunten går for 2000 smekkers, så kan du heller prute? Du kan jo også titte på rangeringen min på brukere-lista. Rundt 12 pluss, ingen minus. :)

Redigert: Jeg heter sikkert Baronen på lista, siden jeg nettopp skiftet nick. Bare spør en moderator for å bekrefte det.
 
#16
dobbel posting kunne du gitt faen i.... og uansett 250 for en laser defekt konsoll er lureri fra den som kjøper den... en sånn har kansje en verdi på rundt 500/600kr
 
#17
Opprinnelig skrevet av Xzwer@30.04.2005, 11.34
dobbel posting kunne du gitt faen i.... og uansett 250 for en laser defekt konsoll er lureri fra den som kjøper den... en sånn har kansje en verdi på rundt 500/600kr
213805​
Hold nå bare kjeften din igjen din rotte, alle defekte PS2 konsoller går for 200 - 250kr på ebay(UK vel og merke). Men får ikke skikkelig VISA kort før om noen uker så da er dette en bedre løsning.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Xzwer, nå skal du høre her. Jeg selger maskinen til Bad Mongo, med mindre noen byr mer for den. Det virker ikke som du er interessert i å kjøpe, og du har statuert poenget ditt flere ganger allerede. Vi har forstått det nå. :) Som sagt, du kan fortsatt by høyere hvis du har lyst til.

Obs! Jeg selger bare maskinen til Bad Mongo - hvis du er interessert i resten av tingene så er det bare å spørre, så kan jeg sikkert gi deg en koselig pakkepris. :)
 
#19
Opprinnelig skrevet av Nicholas@30.04.2005, 11.46
Xzwer, nå skal du høre her. Jeg selger maskinen til Bad Mongo, med mindre noen byr mer for den. Det virker ikke som du er interessert i å kjøpe, og du har statuert poenget ditt flere ganger allerede. Vi har forstått det nå. :) Som sagt, du kan fortsatt by høyere hvis du har lyst til.

Obs! Jeg selger bare maskinen til Bad Mongo - hvis du er interessert i resten av tingene så er det bare å spørre, så kan jeg sikkert gi deg en koselig pakkepris. :)
213809​
gir deg 260kr for den :p


Og en annen ting.. hvis man kjøper til på ebay så må man betale MASSE porto.. skulle kjøpe en DC på ebay og han skulle ha £42 i bare porto alså 502kr..
 
#20
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX+30.04.2005, 12.52-->
<!--QuoteBegin-Nicholas
@30.04.2005, 11.46
Xzwer, nå skal du høre her. Jeg selger maskinen til Bad Mongo, med mindre noen byr mer for den. Det virker ikke som du er interessert i å kjøpe, og du har statuert poenget ditt flere ganger allerede. Vi har forstått det nå. :) Som sagt, du kan fortsatt by høyere hvis du har lyst til.

Obs! Jeg selger bare maskinen til Bad Mongo - hvis du er interessert i resten av tingene så er det bare å spørre, så kan jeg sikkert gi deg en koselig pakkepris. :)
213809​
gir deg 260kr for den :p


Og en annen ting.. hvis man kjøper til på ebay så må man betale MASSE porto.. skulle kjøpe en DC på ebay og han skulle ha £42 i bare porto alså 502kr..
213833​
[/b]
Da ble du lurt. Smartass. Gjorde akkurat det samme og porto kom på 15£ ca 150,-.