Ønsker grisebillig ps2

#21
Opprinnelig skrevet av roy_nor+30.04.2005, 13.01-->
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@30.04.2005, 12.52
<!--QuoteBegin-Nicholas
@30.04.2005, 11.46
Xzwer, nå skal du høre her. Jeg selger maskinen til Bad Mongo, med mindre noen byr mer for den. Det virker ikke som du er interessert i å kjøpe, og du har statuert poenget ditt flere ganger allerede. Vi har forstått det nå. :) Som sagt, du kan fortsatt by høyere hvis du har lyst til.

Obs! Jeg selger bare maskinen til Bad Mongo - hvis du er interessert i resten av tingene så er det bare å spørre, så kan jeg sikkert gi deg en koselig pakkepris. :)
213809​


gir deg 260kr for den :p


Og en annen ting.. hvis man kjøper til på ebay så må man betale MASSE porto.. skulle kjøpe en DC på ebay og han skulle ha £42 i bare porto alså 502kr..
213833​
Da ble du lurt. Smartass. Gjorde akkurat det samme og porto kom på 15£ ca 150,-.
213839​
[/b]

jaja.. avbrøyt handelen da.. men.. skulle lixom kjøpe den for £12 og da gidder jeg jo ikke å gi £42 i porto..
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX+30.04.2005, 12.52-->
<!--QuoteBegin-Nicholas
@30.04.2005, 11.46
Xzwer, nå skal du høre her. Jeg selger maskinen til Bad Mongo, med mindre noen byr mer for den. Det virker ikke som du er interessert i å kjøpe, og du har statuert poenget ditt flere ganger allerede. Vi har forstått det nå. :) Som sagt, du kan fortsatt by høyere hvis du har lyst til.

Obs! Jeg selger bare maskinen til Bad Mongo - hvis du er interessert i resten av tingene så er det bare å spørre, så kan jeg sikkert gi deg en koselig pakkepris. :)
213809​
gir deg 260kr for den :p

213833​
[/b]

Det er nok litt for lite til at jeg gidder å bytte kjøper. Hva med at du heller betaler litt mer, og da får med noen spill, eller utstyr? Jeg mistenker at det blir vanskelig nok å selge det meste av dette uten PS2 .... :ehm...:
 
#23
Opprinnelig skrevet av Nicholas+30.04.2005, 13.28-->
Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@30.04.2005, 12.52
<!--QuoteBegin-Nicholas
@30.04.2005, 11.46
Xzwer, nå skal du høre her. Jeg selger maskinen til Bad Mongo, med mindre noen byr mer for den. Det virker ikke som du er interessert i å kjøpe, og du har statuert poenget ditt flere ganger allerede. Vi har forstått det nå. :) Som sagt, du kan fortsatt by høyere hvis du har lyst til.

Obs! Jeg selger bare maskinen til Bad Mongo - hvis du er interessert i resten av tingene så er det bare å spørre, så kan jeg sikkert gi deg en koselig pakkepris. :)
213809​


gir deg 260kr for den :p

213833​

Det er nok litt for lite til at jeg gidder å bytte kjøper. Hva med at du heller betaler litt mer, og da får med noen spill, eller utstyr? Jeg mistenker at det blir vanskelig nok å selge det meste av dette uten PS2 .... :ehm...:
213853​
[/b]

Nei er ikke så veldig intrisert akkurat.. hvis jeg skal kjøpe meg en ps2 så tror jeg at jeg skal gjøre en som er lite brukt med bra laser..

men men. legg den ut på Qxl eller finn.no så får du vel rundt en 1000 lapp eller noe sånt for alt sammen..
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Jaja, takk for tips. :) Ikke interessert i noen av spillene eller noe av det andre utstyret heller, antar jeg?
 
#25
Opprinnelig skrevet av Nicholas@30.04.2005, 13.40
Jaja, takk for tips. :) Ikke interessert i noen av spillene eller noe av det andre utstyret heller, antar jeg?
213858​

tja.. nai.. tror ikke helt det.. har 24 org spill til ps2 med ingen ps2.. hmm.. tror ikke jeg trenger flere lixom :p ps2 min ble ødlagt når den "falt" ut av vindue.. eller laseren ble ødlagt da.. og så solgte jeg den som defekt+2 dårlige fotball spill.. og fikk 600kr for den

(var noen som ble litt fulle når vi spilte og litt sinte og agresive når de tapte)
 
#31
Kanskje jeg, ta det over MSN og la topicet dø?
 
#35
Opprinnelig skrevet av musa@30.04.2005, 13.44
veldig off topic: Ut av vinduet? forklar.
213860​

var kanskje mere, per som hadde sitti å drikt litt mye vodka.. og når han tapa ble han litt sur.. og så måtte vi jo ærte han litt da.. dakars .. og så tok han å kasta ps2 etter meg og så fyk den ut av vindue... men men siden jeg var litt med på det selv så sa jeg at det ikke gjorde noe .. han ble litt lei seg da .. men men...

Folk gjør litt mye teit i fylla men..

uansett så var det ganske dårlig laser på den fra før..
Ikke det at jeg brydde meg noe vidre lixom.. Var jo ikke hans syld at han ble litt agresiv..

(venne gjengen min har et veldig slapt forhold til penger)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
... Og da var TimeSplitters og Manhunt borte. Jeg må si jeg liker hvordan jeg har hijacket dette emnet, forresten. Noen som var interesserte i noen av spillene mine, eller PS2-en?