Ønskes: Freeloader (GC)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#21
Ja, de gjør nok det. Dessverre. Det er derfor språket vårt går til helvete, fordi flertallet ikke bryr seg om skrivefeil så lenge mottakeren skjønner hva man mener. I så fall kan man jo droppe setningsbygging, semantikk, man kan hoppe over ord og skrive i en telegramstil - så lenge det er forstålig.

La oss prøve:

Ja gjør d - l8 - språk til helvte - bry seg ike om skrivfeil bare motak sjøne mening.

Jeg foretrekker nok mer eller mindre korrekt språk.
 
#22
Har du kjøpt en ny Freeloader, eller?

Har en ekstra liggende, faktisk. Med forsegling.

Men jeg vet ikke om det er 1.4 eller 1.6b. Regner med at det er 1.6b, med tanke på at den ble kjøpt i slutten av 2004 (oktober/november - noe rundt der).
Det kan jeg jo selvfølgelig skjekke ... Men da blir den ikke lenger forseglet. :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#23
Har ikke kjøpt en ny en, nei. Forsegling har ikke så mye å si, men det må nødvendigvis være en 1.6.

Hvis du vil selge den for, la oss si, 100 kroner pluss porto (siden den koster 156 uten porto fra Play, kjøper jeg den gjerne. Hvis det er versjon 1.6, altså.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Houseman@22.01.2005, 16.23
Har ikke kjøpt en ny en, nei. Forsegling har ikke så mye å si, men det må nødvendigvis være en 1.6.

Hvis du vil selge den for, la oss si, 100 kroner pluss porto (siden den koster 156 uten porto fra Play, kjøper jeg den gjerne. Hvis det er versjon 1.6, altså.
166895​
Greit, da sier vi det - 100 kr + porto (22 kr) = 122 kr.

Testet den nå, og det er 1.06B. :tommelopp:

Send meg adressen din via PM, så sender jeg deg kontonummeret mitt.

Edit!

Eller ... Du kan få den gamle for 50 kr, og jeg betaler frakt. Den er også 1.06B, men den er kun med et vanlig CD-cover. Den har muligens et par småriper, men den fungerer helt fint.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#25
Har sendt PM. Det var svært generøst å tilby den gamle Freeloaderen til 50,- inkl. frakt må jeg si. :)