[13.07.2012] Super Mario Brostafett: Rørleggerne på Tøyen (Oslo)

Shinra85

Spillegals effort emo
#61
Mye mulig dere får besøk av Den Offisielle Krøplingen iløpet av helga
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Dette begynner å ligne noe, bra med gjester, wooo! Kanskje noen skal oppdatere RSVPen sin så det ser enda bedre ut når spill.no-artikkelen skrives fredag!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#64
Jeg kommer ikke lell, stikker til Tønsberg imorra :/ Har jeg kommet innom urimelig full? Husker jeg bare var innom litt påseila en gang?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#65
Det var så koselig så, men NÅ dere er det bare 23 timer igjen til alle sitter å koser seg med Mario, enten her i huset eller over stream i de tusen hjem, gleder meg litt jeg!

Ann kommer!




OOOOOOG har nettopp fått bekreftet en ny spennende kjendisgjest som debuter på spillegalspillstream! Men hun/han får melde sin ankomst selv. ^ ^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Streamen har ennå ikke begynt, men allerede er det dramatikk i gjære. Hvordan i alle dager skal dette gå?

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#67
Applaus!

I andre nyheter har jeg vært å kjøpt alle spillene på Gamestop til premier og ny Classic Controller Pro (svart seff), samt oppgradert internettlinja mi og doblet hastigheten både opp og ned så nå blir vet vei i vellinga (?). Ruteren har harket litt i det siste men Buggz tar med sin egen superruter så blir det også ordnings.

Erketor sover i stua, Buggz og Nabbe kjører innover etter jobb, Fetthest kommer ned i ettermiddag og er vi heldige stikker også agradula innom noen timer i dag og!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Ta en tur selv om du ikke er helt på høyden, la den gode stemningen gjøre deg friskere. Pluss at vi som er i Oslo har lyst til å treffe deg. :)
 

Nabbe

Har fin hatt.
#72
Den kommer visst... "når det nærmer seg".
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#73

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#76
Trodde dette skulle være en familiestream?!?!



PS: Jeg hater både lyden og grafikken i All-Stars-utgaven av SMB3, men for all del.

PS2: Hva skjedde med å ikke bruke tryllefløyter?

PS3: Jeg hater ikke altså.

PS4: Eller er dette bare et pre-show? Var på jobb og butikken en tur, så fraskriver meg alt ansvar for evt. fail.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#77
Saklig lydrapport til Buggz da:

- Det er veldig hørbar susing, sannsynligvis fra sofa-mikrofonen. Eller så er det noe volum som er skrudd til 11.

- Halvsekundish delay mellom spill-lyd og sofa-lyd. Ingen stor greie, men det blir litt ekko av det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#78
Mikrofonen står oppå pc-en foran TV-en (derfor susing og ekko) inntil Fetthesten kommer med usb-skjøtekabel.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#79
Bilde er dritbra. Dritbra. Konge. Sjef. Osv.
Lyden er ok.