[13.07.2012] Super Mario Brostafett: Rørleggerne på Tøyen (Oslo)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#81
Man kan selvsagt droppe lyden fra spillet, også bare ta mikrofonlyden, menneh... Hold kjeft Martin.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#82
Oi, ble du grinete nå eller, hæ? Ble du skikkelig grinete?

Jeg driter litt i hvor godt man hører spillet, det er jo sofaen som er morsomst, spillprogresjonen kommer ganske så sekundært.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#85
I forbindelse med dette arrangementet må nesten denne postes:

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#86
Se man det, stemningsvideo gett!

 
#88
Neste stream burde bli 4-playerstreamen!
Final fantasy til GC
Zelda 4 swords! (kan man spille gba spillet også med gameboyplayer?)
Finnes sikkert noe mer rask å spille!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#90
Sa jeg at jeg skulle ta 0742-toget? KØDDA. 0942 er det som gjelder for tøffinger.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#91
Er ikke helt sikker på når jeg kommer enda siden jeg ikke vet om jeg får skyss eller må ta toget, men jeg dukker ihvertfall opp i løpet av dagen
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#92
Vet ikke helt når jeg kommer heller. Vært en liten unge som har holdt meg våken i natt. Baker brød nå for må ha frokost, og skal innom wendelboe før jeg kommer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#93
Spørs om jeg kommer. Kona klarte å tryne i senga når hun måtte opp i natt og dermed kjøre albuen rett inn i ryggraden min. Trenger kanskje ikke å si hvor lite heldig det var
 
#95
Hilser fra sommersola, håper dere har det gøy, vedlagt følger bilde adressert til drauden
 

Vedlegg

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#96
Altså, finn et speil. Dette holder ikke.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Yoyo, jeg Twitrer og lager Facebookoppdateringer så hvis dere vil gjøre meg enda mer happy kan dere dele, retwitte eller selvfølgelig dele spillegal.no/live på hvordan som helst måte dere ønsker!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#99
Vi fikk en masse besøk, wooo!