[Viktig!] [20.04.2012] Spillegals Spillstreamer: Final Fantasy Ni (Oslo)

Drauden

SGs kollektive lillebror
#21
Gadd ikke se noe av det der fordi jeg ikke gidder å bli spoila før Århunderets Prompehelg ™.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#22
riffa skrev:
Denne karen kjenner jeg godt, han var min go-to-fiende for prima levelgrindan. Det som er spesielt med denne fienden er at det er ca 90 % sjanse for å møte han i et spesielt område, han er akkurat level 50, og Quina får en magi som heter Level 5 Death som du kan stjele fra en flyvende zombiehval. PS ta med ringer som reflekterer thundaga.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#24
Hater å være dustepikk, men det ser ut som om jeg må til Sandefjord til helga. Satt meg fra Yes til Maybe, også får vi se om jeg i det minste kan ha en guest appereance.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#26
Er nok en ny russe-kro og han må ta igjen fra sist helg pga Lodin mobba han
 
#27
Ser yr.no melder regn og elendighet i helga. Perfekte forhold for å sitte inne å spille 12 år gamle japanske rollespill, med andre ord.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#28
Perfekte forhold for å sitte inne og se oss spillstreame 12 år gamle japanske rollespill, med andre ord.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#30
Ooooh, bare 32 timer igjen! Det feirer vi med Fetthestproduserte plakater, førstepost oppdatert, tell your friends!

 
#31
Hva er målet vårt her, satser vi på full peising på Chocograph/Hot & Gold, Gullchocobo, Tetra Master og 100% på Mognet? Også auksjonene da. Mye fett å hente der.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#32
Alle Chocographs burde vi klare. Det tar ikke så altfor lang tid. Dessuten får man jævlig mye fett i chocograph-skattene og alt det andre chocobo-dillet, så det er absolutt verdt å gjøre. Jeg pleier som regel å starte med chocographs så fort jeg er ute av Lindblum. Da kan du få noe stæsj du ellers ikke kan skaffe før disc 3.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#34
Hahaha, det jævla bylinebildet til Jon Cato jeg dør. Kommer for øvrig til å kikke innom gjennom helga, stream er jo alltid kos.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Viser ihvertfall Agradula har riktig innstilling, enten sitter han å ser på mens han jobber eller så møter han opp på Tøyen selv, jeg applauderer deg!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#38
Det er dritkjipt på jobben nå ihvertfall. må rendre ut kjøttprodukter for Rema i 1200mm x 800mm i 100 dpi. så oppløsningen er ikke SÅ monsterschwær, men det tar ca en halvtime per render hittil (selvom denne modellen jeg holder på med nå har frostet plast-materiale), og det er ihvertfall 10 stykker av de, pluss MASSE annet drit som skal være ferdig idag. Helst før klokken 12:00 egentlig, men det går ikke. så de får bare vente. Men jobben får ihvertfall godt betalt av det så hvis det blir bra kanskje jeg går opp i lønn i år igjen. :) hopefully.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#39
Det ser kanskje ut til at jeg faktisk får vært med idag allikevel. som sagt, jeg vet ikke. Men plutselig ble det massivt mye mindre å gjøre siden han ene hjalp meg. Driver og rendrer Mathallen nå mens jeg venter på mer Rema-stasj.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#40
Høres herlig ut, døren står uansett åpen hele helgen!