[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

Så ikke så veldig mye på, av en eller annen grunn monga streamen med så mye start og stopp at det var slitsomt å følge med. Tipper det er Canal Digital som puler meg i pompen som vanlig. Men ja, Deadly Premonition er jo alltid en opplevelse. Ser frem til neste!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Stenmer for en Skroa Stream
 
Jeg så på en god del i helgen , fikk med meg litt av alle spillene. (fikk lyst til å spille vanquish)
Var spennende å se på flere av de undervurderte perlene.
props til alle som bidro. fikk meg en god latter til tider når dere spilte mario kart haha !!!
 

Terje

mostly harmless
Kom hjem for en halvtime siden og har fått roa nervene noe. Har ledd altfor mye og sovet altfor lite. Sånn det skal være. Pluss at jeg selvfølgelig knuste all konkurranse i Mario Kart, på tross av en episk slått på målstreken av Drauden den ene runden der.

Fikk hilst på Demake, Sjutten og TheNormalGeek som alle virka som hyggelige folk til tross.. Fikk desverre ikke hilst ordentlig på Neocon pga for mye folk i stua som gjorde at en god mulighet ikke bød seg. Neste gang.

+1 stemme for å livestreame Skroa.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
For sånn at dere veit det, så var det ting i Sandefjord i helga jeg egentlig burde vært med på, men jeg dro likevel på Ess Ge-tream. Det er så mye jeg elsker dere.

Fikk hilst på mange nye gamle folk: demake, som var finen mennesken og akkurat like morsom på ekte liv som på forum, Javi, også bra mennesken til tross for at hun saboterte streamen TO ganger!! :argh:(neida, elsker deg), neocon, som jeg i stedet for å ordentlig hilse på trykte jeg et kamera opp i trynen hans og JC intervjuet han, Oblivione trodde jeg at jeg hadde møtt før, men dere bare "nei" så jeg hadde vel ikke det... uansett så var det hyggelig å hilse på deg! også, heh, "Stian" da... vet ikke hvem Sjutten leide inn nå, men det må ha vært en profesjonell skuespiller. Jeg har aldri sett en bedre Stian.
 

demake

Seksuelt godteri
Fikk sitte på fanget til Drauden. Det er slikt drømmer er laget av.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess, var koselig med besøk! Det er stort sett lav terskel for å få bli med på gaminga, så lenge du har litt peiling og ikke blir sosende rundt helt uten mål og mening. Skjønt, etter å ha sett drauden i aksjon på Mirror's Edge, så er vel egentlig ikke det heller noen uoverkommelig hindring.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Buggz fikk spille alle de kule banene, mens jeg måtte drive med ventilasjonssniking og ninjaer! :ras:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jessda, nok en stream vel gjennomført! Nå er det ryddet og vasket etter en helg med høykvalitetspromping, som vanlig er det moro med en helg med SGere og vi fikk spilt gøyale greier og hatt det koselig. Som vanlig er det topp med alt besøket og ekstra shoutout til spillegalerne som mistet streamjomfrudommen denne helgen, Terje, demake og kak. Imponerende mange kilometer ble tilbakelagt for å henge med oss så det settes stor pris på! Ellers gjorde alle en god innsats helgen igjennom og de besøkende var et godt innslag selv om det en periode på lørdag var noe overfylt.

Nok et kapittel i det vakre Spillegaleventyret vel overstått og nå er det under en måned til vi møtes mange fler for å stikke på Skroa, blir å eie!
 
Det eneste jeg er fornøyd med er at krana på kjøkkenet nedelig sluttet å dryppe. Ellers er dere mennesker helt uinteressante!

Neida, var kjempetøft å møte alle de jeg finn møtt, takk for at dere dukket opp! Og gratulerer til Javi som fikset bra til TO ganger. Jeg satt på samme plassen før hun kom, og klarte fint å unngå å drite meg ut.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Pakning elno, skrur av varmtvannet så slutter dryppingen. Jeg må være jævlig jungleboy som ikke reagerer stort, var vel noen som spurte meg hvordan jeg klarte å sove med den dryppende krana.

Men joda, skal betale eller overtale noen til å skifte den. Det er bare ikke prioritert :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke bare én!

Jævla jenter.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det var vel mer renning enn drypping, så da går vel sovinga greit. Ellers da. Min første stream-helg. Var gøy. For de som ikke fikk det med seg, var jeg våken fra fredag 0730 til søndag 03/04ish. Var litt redd for at jeg skulle kollapse og dø på gulvet da jeg holdt på med slutten av Vanquish lørdag morgen, men kvikna til utover formiddagen. Hjalp nok på med burger fra ~Tøyen Grillmat~.

Utover lørdagen dukket det opp massevis av folk, så da fikk jeg møtt en god slump med Spillegal-legender jeg ikke hadde sett før. Virtuell brofisting slenges ut til Neocon, Oblivione, demake, Sjutten og ikke minst The Normal Geek. Honorable mentions til "kompisen" til demake, Ann og ikke minst ~*~Stian~*~. JustinC og Buggz trenger jeg egentlig ikke nevne, men nå gjorde jeg det likevel.

En (to) kjapp tur innom Skroa ble et også. Er ganske utrolig hvor fort stemninga stiger til 11 etter en (to tre) halvliter der. Sympatifist til hun dama som aldri fikk hørt "den der låta med han som leiter etter kjerringa si og fløytespilling og greier", men Nabbe gjorde i det minste en bra innsats.

Tenkte jeg skulle holde meg oppe til Deadly Prompenissen var overstått, for det skulle jo gå så fort å pløye gjennom når man først var ferdig med grindinga i starten. Holdt ut til 3-4 en gang, også havnet jeg i en tilstand der jeg overhodet ikke klarte mer. Siden alle komfortable soveplasser var okkupert på dette tidspunktet, ga jeg ingen pul og bare slang meg ned på kjøkkengulvet. Hadde ett 0,3mm tykt laken da, så det var komfortabelt nok.

Våkna i 8-9-tia og regna med at det var like før man kunne begynne på disc 2 av Killer7, bare for å finne ut at rulleteksten på DP ikke var ferdig en gang. Så da ble det heller Mirror's Edge. Av en eller annen grunn fikk jeg bare med meg noen få minutter med gameplay fra det, men det var hvertfall et spill.

Så ble det offisiell Mario Kart-turnering for nybegynnere/urutte MK-spillere. Jeg sugde. End of diskusjon. Men underholdningsfaktoren var uendelig høy, spesielt med kommentering/MK-lore fra Spillegals egen zombie.

Så ja. Dritbra helg. Skroa kan ikke komme fort nok.

Edit: Her er en fil Terje etterlyste. Bare for spesielt interesserte.
 

Javi

elsker dette landet
Hei dere jeg blir bare så glad siden dere er så fine folk at jeg får så happy feet atte bare så skjer sånn plz ikke hate da. <3<3<3<3










Jeg driter meg alltid ut på en eller annen måte. D:
 
Så hvor ofte holdes disse spillstreamene? Kanskje jeg tar turen innom neste gang, det hadde vært kewlt å hilse på noen SGere. (hvis jeg blir invitert).:)