[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

Terje

mostly harmless
Tenkte å ta turen på lørdagen hvis det går greit? Tar et relativt tidlig tog innover. Blir nok å bare være gjest tror jeg. Har spilt gjennom Mirror's Edge og Vanquish en gang hver, da de var nye. Ellers ikke rørt de. Kan sikkert prøve meg litt hvis det trengs. Ellers kan jeg jo sitte å fore streamen med masse artig Commodore-trivia da. ;)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg skal få spist middag på leir før jeg tar toget ned, så tenker jeg kommer på trynet ditt rundt tjuenullnull-tiden. Eneste jeg er kvalifisert til å spille er Speilkanten, og da tenker jeg selv at jeg er skikkelig god men det er jeg sikkert ikke.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kom når dere vil og bli så lenge dere orker, har den alminnelige plassen og stabler i den berømte høyden!

Tenk a dere. I morgen allerede.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Lørdag
Sånn ettermiddag/ kveld-ish
Da kommer jeg haltende som den krøplingen jeg er
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Bli båret inn i Herr Hoffmans sterke armer mens Javi skuler stygt på meg? Gjerne
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg krasjer hos en kammerat, og kommer ikke til Oslo før midnatt i morgen. Såeh jeg viser ikke trynen min før lørdag formiddag. Gleder meg som en unge til å møte alle sammen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Midnatt er jo minst seks timer før en eneste kjeft har lagt seg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi nærmer oss med stormskritt, vi er live, Nabbe og Buggz har kommet med flere på vei og vi vil så fort sistnevnte er fornøyd med teknikken sette i gang!

Edit: Det sa jeg litt tidlig, øyeblikkelig klar.
spillegal.no/live
 

demake

Seksuelt godteri
Sitter i et tog på vei mot hovedstaden. Det lukter sure bein i kupéen som er fyllt til randen med trønderske FrP'ere som drikker pappvin. Best at dette er verdt det!
Som sagt, dasser innom i morgen formiddag når jeg har vaska kjønnet mitt. Kroppen min er klar.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Vi er i gang med GÆRN VERDN nå.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg er ingen Justincase når det kommer til stemningsvideoer, men er det godt nok for meg, så er det søren meg godt nok for dere også.